rolfi Skrevet Mai 22, 2007 Skrevet Mai 22, 2007 Hallo. Har ikke sett noen andre tråder om emnet, så jeg lager en ny. Lurer strengt tatt bare på om det er mulig å bygge om en åpen diff til en diff med brems. Har lest igjennom alt under Differential på howstuffworks.com også, uten å komme meg noe lengre. Det burde vel gå ann å skifte ut innmaten? Har ikke hørt noen har gjort dette før, så det er derfor jeg lurer på om det er mulig. Hadde vært fint med diffbrems på E12n, uten å kjøpe en nyoverhalt som koster mer enn det nok noen gang kommer til å smake. Mvhr
FritzP Skrevet Mai 23, 2007 Skrevet Mai 23, 2007 Det går ikke., du kan selvfølgelig sveise den du har, men det er neppe ønskelig. Jeg vet at det finnes innmat til visse åpne differentialer, gjerne 4 wd biler. Type "lock-right" og "powertrax", dette er ikke diffbrems, men en type klokopling som er "lukket" mest hele tiden, å kun åpner ved kjøring i sving. Har imidlertid ikke sett at disse finnes til BMW. Hvis du har hørt om "Detroit locker" så er dette en avart av det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå