Hans Thomas Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Jeg lurer på hva som både tar seg bra ut, og skal være greit å kjøre med og komme over fartsdumper. Vurderer selv å sette på 40/15 Bilstein dempere, med 17 toms felger. Noen som har bilde av dette? Eller er 40/20 penere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hva er 40/15 bilstein dempere for noe? Demperne senker ingenting. Men hvis du mener 40/15 H&R fjærer sammen med bilstein dempere, så er det det oppsettet jeg har, og det fungerer flott. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 40/15 er litt lite hvis du har greie veier rundt deg. Kjører med 40/15 ute på "bondelandet", og det er ikke noe problem i det hele tatt. Ville ha senket mer nå hvis jeg visste hvor "lite" 40/15 faktisk er. Senk bortimot 60 foran, og 15-30 bak så ser det bra ut. Med bra dempere er ikke fartshumpene heller noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 skal jo ha fjærer og dempere.. noen av dere som kunne postet et bilde av 40/15? Hadde vært til stor hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Se i profilen til hagenisse! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Okey, takker Noen som har bilde av 60/30? Eller noen andre forslag med bilde? Hadde vært til stooor hjelp! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå