Gå til innhold

sportseksos på 46 320d

e46diesel
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

på GS tror jeg de har bare ett som er laget for 320d. Jeg vet det står at noen av de skal passe på 320d men det fikk jeg erfare at det gjør de ikke. Festene er helt feil og potta er altfor stor. Det er ett anlegg inne der som har to 90mm rør, dette er spesial laget for 320d. Det er det jeg kjøpte meg. Det er også rustfritt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tviler på at det er samme fester osv på diesel og bensin. Det er to potter inn i bakpotta på bensin biler som er 2002 og oppover. Det er det ikke på diesel. Jeg kjøpte som sagt den bensin potta som skulle ha ett rør in på bakpotta og det var ikke sjangs i verden å få plass til den under der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den jeg kjøpte passa rett på ja. Men du må være forberedt på at du må kappe det orginale ca en halvmeter etter katalysator... Jeg har hatt litt problem med at det er veldig mye resonans i potta på tomgang slik at den rister en del. Det gjør at den slår inni fangeren litt, men det er ikke mye.... Tror jeg kan løse det ved å klippe av litt på fangeren under.. Skal gå ut å ta bilde nå så skal jeg sende deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

på GS tror jeg de har bare ett som er laget for 320d. Jeg vet det står at noen av de skal passe på 320d men det fikk jeg erfare at det gjør de ikke. Festene er helt feil og potta er altfor stor. Det er ett anlegg inne der som har to 90mm rør, dette er spesial laget for 320d. Det er det jeg kjøpte meg. Det er også rustfritt.

sånn som jeg skjønner det så er det bare et av anleggene hos gs som er laget til e46 320d? passer det rett på eller må det modifiseres noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...