e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Hvilket anlegg skal jeg kjøpe til min 320 diesel?? Vill ha noen forslag, må være litt lyd men ikke gi øresus. noen som har merket noe effekforskjell på noen?? kom med tips... og gjerne linker bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 jeg kjøpte ett sebring anlegg på GS bildeler. Er bedre lyd ved gasspådrag enn før, men det er ikke noe sånn spesiell bråk som det er på bensin biler... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 okey, skal man gå for rust fritt eller? ser de har forskjellige, det jeg har løst på hos gs levers ikke i rustfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 på GS tror jeg de har bare ett som er laget for 320d. Jeg vet det står at noen av de skal passe på 320d men det fikk jeg erfare at det gjør de ikke. Festene er helt feil og potta er altfor stor. Det er ett anlegg inne der som har to 90mm rør, dette er spesial laget for 320d. Det er det jeg kjøpte meg. Det er også rustfritt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Jeg kjøpte et eisenmann anlegg med fire rør ut bak, gir ikke no bråk, men får en helt rå lyd på'n. føkk M3 lissom Har e46 320i, regner vel med at eksos er det samme på de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 okey, ska sjække mere da, gidder ikke kjøpe et som ikke passer direkte på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Ja, tror det er eisenmann.de eller no... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 passa den med 4 stusser rett på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Tviler på at det er samme fester osv på diesel og bensin. Det er to potter inn i bakpotta på bensin biler som er 2002 og oppover. Det er det ikke på diesel. Jeg kjøpte som sagt den bensin potta som skulle ha ett rør in på bakpotta og det var ikke sjangs i verden å få plass til den under der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 okey, trur jeg går for den samme som du kjøpte da. den passet rett på?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Es-brusv Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 den jeg kjøpte passa rett på ja. Men du må være forberedt på at du må kappe det orginale ca en halvmeter etter katalysator... Jeg har hatt litt problem med at det er veldig mye resonans i potta på tomgang slik at den rister en del. Det gjør at den slår inni fangeren litt, men det er ikke mye.... Tror jeg kan løse det ved å klippe av litt på fangeren under.. Skal gå ut å ta bilde nå så skal jeg sende deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 okey, fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TronniE46 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 http://eisenmann-sportauspuff.ov3.de/ga ... _marke=BMW Denne er det jeg har. fins også til bilden din (diesel-anlegg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djlia Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 på GS tror jeg de har bare ett som er laget for 320d. Jeg vet det står at noen av de skal passe på 320d men det fikk jeg erfare at det gjør de ikke. Festene er helt feil og potta er altfor stor. Det er ett anlegg inne der som har to 90mm rør, dette er spesial laget for 320d. Det er det jeg kjøpte meg. Det er også rustfritt. sånn som jeg skjønner det så er det bare et av anleggene hos gs som er laget til e46 320d? passer det rett på eller må det modifiseres noe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e46diesel Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 e jo tøft med 4 men står liksom ikke heilt te motorn min e mi meining, men veit at da e en på dette forumet som har sånt anlegg på en blå 320 d. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå