alex525 Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 noen som har ett forslag til en litt sprekere motor enn den 12 ventilerte 2,5 literen som sitter der og minst mulig stress med å få nedi?? vil helst slippe og bytte ledningsnett og motorfester!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 ledningsnett må du bytte uansett... men jeg mener å ha hørt at m30b35 passer nedi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex525 Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 hvor mange hester er det i den da?? kan ikke har for mange heller for da må jeg skifte bremser osv å også får jeg ikke så høy forsikring:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bimmerlars Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 218hk uten katter når den var ny. En slik ombygning hadde jeg ikke sagt noe om. Sekser er sekser for andre enn kjennere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 En M30 burde være grei skuring. Hvis du har spenn så er det bare å finne en S38. En ting er bra med E34 motorromet og det er plassen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå