02 Touring Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Den sitter der http://www.realoem.com/bmw/showparts.do ... g=11&fg=35 Edit: Hos Bmw er det 15% for medlemmer av BMWCCN. %er også mange andre plasser. Biltema Kr 379,00 Mekonomen Kr 788,00
-Martin- Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Jeg fikk akkurat samme problemet i går. Og skal bytte vannpumpe i dag. Det er null sirkulasjon i kjølesystemet og den går seg varm etter et par min. Håper det ikke er thermostaten min, for det har jeg ikke kjøpt, -og det er jo ingen delelager/butikker som er åpne før tidligst tirsdag.
B_K___ Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 okei =) er det samme vannpumpe på alle m50 motorer da? da har jeg en delemotor som jeg kan ta fra...
-Martin- Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Det er nok samme vannpumpe på alle E36, Den eneste forskjellen er at de senere modellene kanskje har en forsterket type. Så du kan ta pumpen fra dele-motoren din. Men siden plastskovle-pumpene ikke tåler noe så vil jeg anbefale deg å investere i en forsterket med metall skovler.
B_K___ Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 hvor finner man de me metallskovler da, har alle delebutikkene det nå eller må det spesifiseres?
-Martin- Skrevet Mai 28, 2007 Skrevet Mai 28, 2007 Det vet jeg ikke, men du kan jo ta en tlf til Mekonomen, Biltema og BMW Norge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå