Andreas 750iL Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Noen som har Tuv papirer på 20" Alina Classic, de med sjult ventil, låsbart deksel. Kom vel i 1996. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Har du hørt med importørene? Autozentrum og Vesttuning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas 750iL Skrevet Mai 23, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2007 Nop har ikke hørt med de enda, har mailet Alpina og de ba om 15 eur tilsendt. Så skulle de sende tilbake Tuv papirene. 15 Eur er ikke så mye men tenkte å spør her først. Vist ikke så er det greit å ha noen org tuv papiret til felgene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Jeg sendte til alpina, og fikk papirene (eller boka) kjapt i posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Spurte på Autozentrum når jeg hadde bilen min der i vinter om det gikk å godkjenne mine 19" Hartge Classic, å da sto det, nei sorry i fakturaen.. Mente at det ikke kunne godkjennes.. Mulig det er enklere på 7 serie.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Trenger ikke TUV på felger lenger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå