deismac Skrevet Mai 23, 2007 Share Skrevet Mai 23, 2007 Motoren har gått 117000. Sitti i en e36. Hadde planer om å bygge om min 318 TDS, men fant ut at bilen har vært i Norge mindre enn 10 år, så da må jeg betale mellomlegget på tollavgifter fra 318 til 325 og det gidder jeg ikke. For å få 318 godkjent med denne motoren må girkasse, differensial og demperene foran byttes til noe kraftigere. Dette kan sansynligvis pelles av bensinutgavene av e36 som står på høggern. Motoren selges uten hjerne, men tror ikke det skal være noe problem å skaffe for meg om noen skulle ville ha motoren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Motoren har gått 117000. Sitti i en e36. Hadde planer om å bygge om min 318 TDS, men fant ut at bilen har vært i Norge mindre enn 10 år, så da må jeg betale mellomlegget på tollavgifter fra 318 til 325 og det gidder jeg ikke.For å få 318 godkjent med denne motoren må girkasse, differensial og demperene foran byttes til noe kraftigere. Dette kan sansynligvis pelles av bensinutgavene av e36 som står på høggern. Motoren selges uten hjerne, men tror ikke det skal være noe problem å skaffe for meg om noen skulle ville ha motoren... Hvor mye skulle du hatt for motoren? murlighet for å sende noen bilder? og tollavgiften på motoren? intresert hvis mer info og vidre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 Hva kunne gitt for motoren da? Har ikke bilder av den. Stætsa til motoren er 143 dieselhester og oppgitt forbruk er 0,73 liter/mila på blandet kjøring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mai 24, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 24, 2007 tollavgiften er ikke på motoren, men på bilen min om jeg hadde bygd den om til 325 TDS. Putter du motoren i en Norsk bil, eller en bil som har vært i Norge mer enn ti år så slipper man unna avgifter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw520 Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 pris på motor? er d kun motor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Komplett motor uten hjerne. Kan prøve å skaffe hjerne om du vil ha motoren med. Usikker på pris, men sansynligvis billigere enn det som anses som billig... Hvor mye ville du gitt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjosne Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Lurte på ca pris som andre her.. Følger det med girkasse? eller kun motor? er motoren "plugg and play" vist ein ser vekk frå at hjernen mangle? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jpse36 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 husker jeg fikk 8000tusen for min. men da fulgte hjerne, girkasse, mellomaksel, radiator og ledningsnett med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 intressert hvis det følger med gearkasse og du skaffer hjerne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 rekkesekkserdiesel dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 rekkesekserdiesel ja! Girkasse fikser jeg ikke, men hjernen kan jeg se om jeg klarer å finne... Girkasse burde jo være en enkel sak nå som 320 bensin e36 begynner å renne inn på høggern... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mbrothe Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Girkasse burde jo være en enkel sak nå som 320 bensin e36 begynner å renne inn på høggern... Samme? Hva må skiftes for å få denne maskina til å fungere i min? Står i en m52b20 med manuell kasse.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2007 Drivverket skulle vel passe rett inn, du trenger hjernen, også er det jo diesel dette da, aner ikke hva forskjellene er jeg, men dieselpumpa er i allefall dyrere selv om den ser temmelig lik ut.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nico_18 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 hvor mye skal du ha for denne motoren? jeg bor rett utenfor oslo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
deismac Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 7500 skal jeg ha for motoren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå