Gå til innhold

Oppbygging av sleden (740i e38)


jarli
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 52
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Like mine hjul jo!

Men gratulerer! Alt i orden med den nå?

Hehe! Var ikke meningen å herme ;-) Men jeg mener å huske at jeg bestillte disse felgene før jeg så bilder av dine på forumet (Veeeeldig lang shipping), men det betyr iallefall at du har god smak ;-)

Hehe. Ingen problem. Er fornøyd med å ha vært "alene" om de siden april.. det er sjelden man får være alene om felger. Det tok forresten bare litt over tre uker da jeg fikk shippet mine med Jetcarrier.

Bruker du spacere på dine? jeg bruker 10cm bak og 20 foran

Håper du snakker om millimeter? :shock:

Men jeg har ikke spacet ut mine nei. Har dreid en i 15mm for å teste, men har ikke kommet så langt å kjøpe lengre bolter enda.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Like mine hjul jo!

Men gratulerer! Alt i orden med den nå?

Hehe! Var ikke meningen å herme :wink: Men jeg mener å huske at jeg bestillte disse felgene før jeg så bilder av dine på forumet (Veeeeldig lang shipping), men det betyr iallefall at du har god smak :wink:

Hehe. Ingen problem. Er fornøyd med å ha vært "alene" om de siden april.. det er sjelden man får være alene om felger. Det tok forresten bare litt over tre uker da jeg fikk shippet mine med Jetcarrier.

Bruker du spacere på dine? jeg bruker 10cm bak og 20 foran

Håper du snakker om millimeter? :shock:

Hehe! Gikk litt fort der.. mm skulle det være ja :wink:

Jeg skulle putte felgene i containeren til en kamerat som hadde bestilt bil fra USA, men det ble en liten misforståelse.. Jeg tror jeg kjøpte felgene i mai :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når du skal lakkere, skal du ta ut motor og lakkere motor rom osv da? eller bare utvendig?

Edit : ser du har lakkert!

Motorrommet ble ikke lakkert pga dårlig tid.. Satser på å få tatt det til neste år

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 months later...

Jeg har lyst på nyere bil med lavere drivstofforbruk (har lang veg til jobb :wink: ) og vurderer derfor å selge bilen til våren/sommeren for 179 000 på 18" hjul

Dersom noen er interessert er det bare å ta kontakt :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 years later...
  • 2 months later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...