S.Hafsmo Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 flott bil! E38 er virkelig en av de flotteste bmw'er!
Gunnar Skrevet September 6, 2008 Skrevet September 6, 2008 Like mine hjul jo!Men gratulerer! Alt i orden med den nå? Hehe! Var ikke meningen å herme Men jeg mener å huske at jeg bestillte disse felgene før jeg så bilder av dine på forumet (Veeeeldig lang shipping), men det betyr iallefall at du har god smak Hehe. Ingen problem. Er fornøyd med å ha vært "alene" om de siden april.. det er sjelden man får være alene om felger. Det tok forresten bare litt over tre uker da jeg fikk shippet mine med Jetcarrier.Bruker du spacere på dine? jeg bruker 10cm bak og 20 foran Håper du snakker om millimeter? Men jeg har ikke spacet ut mine nei. Har dreid en i 15mm for å teste, men har ikke kommet så langt å kjøpe lengre bolter enda.
jarli Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 Like mine hjul jo!Men gratulerer! Alt i orden med den nå? Hehe! Var ikke meningen å herme Men jeg mener å huske at jeg bestillte disse felgene før jeg så bilder av dine på forumet (Veeeeldig lang shipping), men det betyr iallefall at du har god smak Hehe. Ingen problem. Er fornøyd med å ha vært "alene" om de siden april.. det er sjelden man får være alene om felger. Det tok forresten bare litt over tre uker da jeg fikk shippet mine med Jetcarrier. Bruker du spacere på dine? jeg bruker 10cm bak og 20 foran Håper du snakker om millimeter? Hehe! Gikk litt fort der.. mm skulle det være ja Jeg skulle putte felgene i containeren til en kamerat som hadde bestilt bil fra USA, men det ble en liten misforståelse.. Jeg tror jeg kjøpte felgene i mai
jarli Skrevet September 7, 2008 Forfatter Skrevet September 7, 2008 når du skal lakkere, skal du ta ut motor og lakkere motor rom osv da? eller bare utvendig?Edit : ser du har lakkert! Motorrommet ble ikke lakkert pga dårlig tid.. Satser på å få tatt det til neste år
jarli Skrevet Desember 17, 2008 Forfatter Skrevet Desember 17, 2008 Jeg har lyst på nyere bil med lavere drivstofforbruk (har lang veg til jobb ) og vurderer derfor å selge bilen til våren/sommeren for 179 000 på 18" hjul Dersom noen er interessert er det bare å ta kontakt
jarli Skrevet Juli 26, 2011 Forfatter Skrevet Juli 26, 2011 Jeg har lyst på nyere bil med lavere drivstofforbruk (har lang veg til jobb ) og vurderer derfor å selge bilen til våren/sommeren for 179 000 på 18" hjulDersom noen er interessert er det bare å ta kontakt Bilen er til salgs igjen PS! Jeg er ikke selger http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=29169149
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå