Gå til innhold

Bmw Z3 2.2 2001 mod

Sarge
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. Takket være de flotte prisene her i polen(studerer der)

vurderer jeg å kjøpe en ny studentbil her nede.

Det står en 2001 mod z3 2.2 som har kjørt 40 000km som frister sinnsykt.

Er det noen som vet hvilket standard utstyr som følger med denne modellen?

Om det følger med antispinn og div?

Jeg velger å spøre her siden det er vanskelig å snakke engelsk med dem..Skikkelig harry engelsk på gang

:wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

BMW har vel aldri vært kjent for å være så gavmilde på "rene" modeller. så, så alt for mye skal du ikke regne med. Men elvinduer ol. basic greier er vel standard.

Hva ligger noe sånnt på i Polen? alà tyskland priser eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer nok det, men selvfølgelig ble den solgt samme dag. :x

Da får jeg bare lete videre.

En bmw z3 ligger på rundt 100 000kr +- om den er skikkelig strøken fra 2.0 til 2,8l,men jeg skal ikke si at det er umulig å skaffe seg en eldre med mindre kraft til rett rundt 40 000kr +. Når det kommer til samenligning med tyske priser vil jeg si det er ganske likt, men polen er et hakk billigere.

Man slipper å betale en krone i import fra tyskland til polen. Man må kun betale 600kr for å registrere bilen. Så kommer forsikring og alt utenom..men det er ikke snakk om mye peng.

Som resultat så kjører elever alt fra splitter nye Audi A3 til Eclipser her nede..ikke rart at vi har et litt "hat" blikk av folka her nede :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Polakkene (og andre fra det Baltiske området) kommer hit og tjener gode penger, og lever som grever der nede!

Men prisstigningen der nede er større enn noen annen plass i Europa, så det skal bli spennende å se hvordan det går.

Pass på så du ikke kjøper tyvegods da Sarge. Er vel ikke helt fritt for det der nede.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekker alltid på verksted og chassis nr på bilen. Prøver å sjekke alt på bilen før et kjøp.

Jeg har enda et spørsmål..

Hvordan kan det ha seg at en Bmw M Roadster i Usa har 240 hk? Det er mer enn 80 hk mindre enn den krem versjonen som brummer rundt i europa?

Kan det være at den er "ned" tunet eller er det bare de amerikanske bilsellerene som er for late til å sjekke info om bilen og skriver 240hk når det heller skulle vært 240kw? :?:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...