Bernt Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Håper det, venter bare på at importen er i boks. Krysser fingrene på at det ikke oppstår noen komplikasjoner, tror ikke det gjør det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Siden folk er så vanvittig godt i gang med å skrive svar til meg, så slenger jeg likegodt ut noe til!Jeg planlegger altså å kjøpe diverse godsaker til bilen, ikke før den kommer selvsagt, det ville vært dumt. Men jeg har satt opp en liste på koed.dk som jeg tror har alt jeg trenger, utenom en M3 GT Vinge (Tror det er navnet). Noen som vet hvor jeg kan finne den? Uansett, her er listen: Det jeg lurer på er da som følger, ser listen grei ut? Har jeg glemt noen "viktige" ting? Burde jeg ta vekk noe? osv osv. Et annet spørsmål, med hensyn til det effektannlegget "Scorpion bagpotte, E36, 325i/328i STW", er det et lurt kjøp og vil jeg trenge andre rør i tillegg? Hva med effektannlegg med fire potter, er det bare tull? På forhånd, takk! Mvh, Bernt Nilsen. Du vet at denne handlelisten kommer på denne totalsummen her? --> (Faksimile fra kalkulatoren min: www.chrzz.no/koed.dk-kalkulator) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Ja jeg vet, og det er helt i orden! Jeg lukker bare øynene og lar lommeboken ta smellen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Har vært lite svar fra et ellers så aktivt forum den siste dagen! Ingen som har noen tilbake melding på kjøpslisten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 M3GT-vingen tror jeg de selger på GSbildeler. Koster vel 10-12 lapper der... Hvis du ikke har altfor mye penger kan du få kopier til 2-3, evnt prøve å kjøpe brukt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Du kan f.eks. kjøpe deg GT-splittere til å sette under M3-fangeren. Gir bilen et mye mer sportslig preg... M3-lister? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Z3 Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Jeg mener man bør ha full M-pakke for å bruke emblemet, det er understellet som er viktigst her, derfor mener jeg at bare kosmetiske M-deler som interiør og eksteriør ikke er nok. M har ikke noe med om man har M-motor, da står det M5, M3 osv, ingen som vet litt om bil tror at en 3 serie med M-merke er en M3. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Du kan f.eks. kjøpe deg GT-splittere til å sette under M3-fangeren. Gir bilen et mye mer sportslig preg... M3-lister? Men jeg har tenkt å kjøpe den andre cup spoileren, Rieger GT spoiler til M-tech fangeren. Tror ikke de splitterne passer på den? Eller? Hva vil M3-lister si? Er det listene som er nede med gulvet når du åpner døren? Det med vingen, det blir nok vingen til 2-3 tusen, har ikke råd til å bruke så vanvittig mye på en vinge. Synes 10-12 tusen er litt i det meste laget. Kjell Z3, ja skjønner hva du mener. Jeg får ikke M understell på min så da lar jeg være å sette på M emblem. Selv om jeg synes det ser fint ut, hehe. Det er faktisk vanvittig mange som tror "M" emblemene står for M3 osv. Overraskene mange faktisk. Mvh Bernt Nilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 gt-splittere under rieger spoilern blir nok veldig smør på flesk med m3-lister så mener han sikkert de på siden av bilen. flatere og breiere enn de orginale. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Ok, hmm.. Har noen bilder som kan forklare de listene? Slik at jeg skjønner hvordan det blir seende ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arild G. Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 visst du klikker på 'E36 320i (x)' i signaturen min, så ser du m3 lister på e36. de plast listene som går midt på døra og skjermene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 M3-sidelister: VANLIGE lister: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Nå skjønner jeg ja, takk! Hvor mye koster slike lister? Mvh Bernt Nilsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChrZZ Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Kjøper du på GS bildeler før 1 / 7 / 2007 (tror jeg), så lander dem på rett over 1500,- pluss frakt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bernt Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Hmm ok, det var kanskje litt i det meste laget. Det får bli på bunnen av prioritets listen Dere som har fine biler med mye styling og slikt, setter dere ofte fra dere bilene? Eller står den for det meste hjemme i garagen mens man er på skole o.l? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå