320it Skrevet Mai 24, 2007 Share Skrevet Mai 24, 2007 Er det umulig å få trykket fra basserne inn i kupeen i en e36 sedan uten skiposehull? Er jo ganske så tett... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Akkurat det lurer jeg også på Hjeeeelp noen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Om du heller ikke vil kappe noe spesielt i stålet må det jo være å ta ut bak høytalerene å slippe trykket inn der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Ja får finne på noe lurt.. Har ikke begynt på anlegget enda jeg men.. Har bare spiller, og 6*9 i hattehylla.. Orginale forran i dørene.. Har E36 sedan.. Skulle hatt nye forran i dørene, hvordan passer da? Noen som vet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwrasaren Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hva med bassrør (eller hva det nå kalles) gjennom hattehyllen? Det burde vel fungere bra! Edit: Bassrefleksrør heter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Gå for nytt komp sett i dørene forran og dropp 6x9 bak. Sett heller inn en liten sub. Frontsettet du skal ha er av størrelse 5.25" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Blir det ikke litt dårlig lyd om jeg dropper høytalere bak da, og bare har 2 forran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hva med bassrør (eller hva det nå kalles) gjennom hattehyllen? Det burde vel fungere bra! Det som er positivt med "bassrør" er at du flytter trykket forbi hatthyllen. Så den ikke begynner å blafre så lett og lager andre irriterende lyder. Det som kan være dumt med refleksrør i hatthylla er at du får en båndbasskasse i bagasjen din. Dem er ofte vanslige å "kontrollere" effekten av. Men om det bare skal spille høyt funker det greit. Om du er sabla heldig med litervolumet blir det jo bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Blir det ikke litt dårlig lyd om jeg dropper høytalere bak da, og bare har 2 forran? Holder lenge om du kjøper noe som funker. Ikke noe sony rask til 500kr. Svært få konkuranse biler bruker mere enn ett kompsett forran. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Okei Da ser jeg ;D Er det mye stress å montere, eller bare bytte ut de som er der? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Om du skal ha ekstern forsterker i bagasjen så blir det jo litt jobb med å trekke kabler til dørene osv. Men det anbefales! Om du skal kjøre det på spilleren vil jeg anbefale å trekke nye kabler også fra denne. Så du får brukt delefilteret som følger med på rett måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Okei Har du noe sånn anlegg å annbefale? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 http://www.iceaudio.no/index.php?func=v ... 938ebd809d Dette funker greit direkte på spilleren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
marararius Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Okei, og de spiller bra nok til hele bilen? Hva er den lille? Jeg har ikke nooe peiling jeg .. Off! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Den lille er diskanten den lager dem "lyseste" tonene. Altså den høyeste frekvensen (hz) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå