Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dette blir da ikke produsert lenger(noe jeg fikk vite etter en mnd), så da lurer jeg på om det er noen som faktisk har dette liggende.

Skrevet

Lysholderen med lys som sitter bak kjørecomputeren for å få lys i displayet på computeren.

Skrevet

Det burde vel gå an å improvisere noe der? Hvis man vet voltstyrke og ca effekt på pæra kan man jo finne noe som går an å montere istedet.....elfa.se har vel diverse slikt. Hvis ikke den holderen fungerer som reflektor og det er viktig for lesbarhet osv da.... :roll:

Skrevet

Det er ei helt vanlig printplate med 2 små pærer på, ikke noe reflektor der. Men tar ikke sjangsen på å lodde og styre med den. Og strømmen tar pærene ut fra inni computeren. Ikke lett å lage noe der.

Skrevet

Den passer ikke den vel. Og vil tro det helt sikkert er ett annet lyssystem på den.. Kan du ta bilde av den, og lysholderen og sende på mailen min?

StianGud@bbnett.no

Skrevet

Ja, den ligger også på Motor Technik sine sider. Men den er ikke i produksjon lenger og er ikke å få skaffet.

Skrevet

Jeg ville tatt en sjekk med andre enn Motor-Technik :) Hender feil mann der nede tar tlf gitt... Husker de påsto til meg engang at E30 bærearmer ikke passet til E36. Og en annen gang sa de at erstatningsglass til uorg M3-speil var ikke å få tak i... Koed selger og hadde på lager..

Skrevet

Jeg har ventet på svar fra de i over 1mnd, og til slutt ringte de meg og sa at de ikke var i produksjon lenger. (Dette hadde de fått vite fra tyskland)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...