Gå til innhold

Kjøpt meg cab til sommern! Nå er den valsa! (Bilder)

Anbefalte innlegg

Da har jeg endelig skaffet meg privatbil igjen!

Valget falt på en 1995 320iA Cabriolet. Har ikke sett bilen selv ennå faktisk men har snakket en del med eier og fått bra pris og god beskrivelse av bilen så tar sjansen på å kjøpe usett.

Når jeg kommer hjem fra jobb så tar jeg med dama, flyr vi til Tromsø og tar en roadtrip nedover til sør trøndelag igjen. Blir ca 120 mil totalt. Bra prøvetur det :) Skal innom vårtreffet på ACR når jeg drar nedover.

Noen bilder:

(bildene er fra annonsen på Finn.no)

83_-1195909035.jpg83_-2026904776.jpg

83_127065692.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 34
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takk takk!! :)

Har brukt tiden gått ute på båten her nå i 4 uker å lett etter bil. Har ringt på flere å vært interessert i flere her på bimmers å.

Den var grei prisen på bilen der noe av grunnen til at jeg tok den "usett" også.

Gleder meg skikkelig til å kjøre nedover nord norge nå med forhåpentligvis sol å sommer! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott bil dette! Dersom du ikke har travelt nedover, så anbefaler jeg at du tar riksvei 17 fra bodø og sørover. Den går langs kysten nedover og er betydelig mer festlig enn hva e6en er som stort sett går innlands...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk takk! :) Er jo selvsagt litt risk å kjøpe uten å ha sett den personlig men jeg har hatt god kontakt å fått salgskontrakt der alle feilene er skrevet opp så tror det skal gå bra.

Takk for vei tips! Jeg har god tid nedover så riksvei 17 er veldig aktuelt! 8) Aldri vært lenger nord med bil enn til Verdaln før så skal bli arti å få sett seg litt rundt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Da er bilen hentet! ble en slitsom kjøretur ned fra tromsø på 120 mil.

Brukte 15 å halv time inkludert alle pauser.

Men veldig fornøyd med bilen!

En par småting som skal ordnes men veldig pen i lakken og interiør. En drøm å kjøre 8)

Har noen små planer.. har allerede montert streamer. Rieger øyelokk skal på. Og har planer om å valse hjulbuer å klemme på fetere felger :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...