Dirty Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 http://www.dagbladet.no/nyheter/2007/05/24/501554.html stakkars fyr! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BimmerKing Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Herregud... Går det an??? Heia Norge, og spesiellt "forsikrings-selskapene" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Nå er vel forsikringsselskapene kanskje i overkant kyniske når det gjelder å utbetale erstattninger, men hvor mange er det ikke som prøver å svindle dem! Hadde bare trygdevesenet hatt litt av den uviljen mot å dele ut pengene sine hadde vi kanskje fått tatt knekken på noen % av alle trygdemisbrukerne, de er jo omtrent like tallrike som løvetannen nå om dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chriso Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Folk må snart forstå at forsikringsselskapene er private selskap, og vil som alle andre prøve å tjene penger. De driver ikke veldedighet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thomaz Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 If er veldig ålreite.. Fikk igjen 680000,- pga ankelen min som ble ødelagt i en motorsykkel ulykke. Som nå fungerer helt greit.. Var forøvrig min feil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans Thomas Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Herregud... Går det an??? Heia Norge, og spesiellt "forsikrings-selskapene" Har vel egentlig ikke så mye med Norge å gjøre.. Tviler på at forsikringsselskaper er noe bedre i andre land.. De er tross alt private selskaper og skal ha en profitt.. Men det er klart det er kjipt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ropa Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Dette her kalles å rævkjøre mennesker totalt. Giropraktor,fysioterapaut. Legen og alle andre påviser jo at han har skader og i tillegg har han ikke hatt registrert slike plager før ulykken. Hva er det man må gjøre her i norge får å få sin rett når man har rett??? Må man gå rundt å banke alle med balltre før dem forstår. Syns jævlig synd i vedkommende i denne saken, tenk deg selv i samme situasjon! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
javewl Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 If er veldig ålreite..Fikk igjen 680000,- pga ankelen min som ble ødelagt i en motorsykkel ulykke. Som nå fungerer helt greit.. Var forøvrig min feil.. Nesten verdt ulykka da Om det ikke ble større skader enn det naturligvis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå