Vegard1 Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 http://nettbutikk.gsbildeler.no/openImage.php3?imgPath=bilder/32844.jpg Disse vil vel ikke lyse litt vel sterkt, siden det står at de er på 7000 K?
Crazy-Kid Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Lurte litt på å kjøpe meg et sånt sett jeg også. Låner tården din litt og spør samtidig, skal man velge with projector eller non projector når man har vanlig lykter (ikke xenon)?
Vegard1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Ok Noen som har erfaringer/bilder av akkurat disse? Har sett at det er en DIY med slike ringer her på forumet, men vet ikke om det er de samme..?
-Martin- Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Det må du ut å se etter selv, noen biler (bla. min) har prosjektorlykter selv om det kun er halogenlys som blir brukt.
Vegard1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Lurte litt på å kjøpe meg et sånt sett jeg også. Låner tården din litt og spør samtidig, skal man velge with projector eller non projector når man har vanlig lykter (ikke xenon)? Hvis du ser på de to forskjellige settene, så ser du forskjell på lyktene. Du må da velge det som er likt som bilen din
Gjest Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Og ellers, så får du også tak i mange frekke frontlys med angel eyes integrert... bare å sjekke på ebay for mange gode kjøp... Iallefall halv pris i forholt til her på berget...
Vegard1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Og ellers, så får du også tak i mange frekke frontlys med angel eyes integrert... bare å sjekke på ebay for mange gode kjøp... Iallefall halv pris i forholt til her på berget... Har egentlig lyst på lykter med integrerte angel eyes, men har rett og slett ikke råd Derfor tenkte jeg at dette settet fikk være en grei erstatning Har også en tilgodelapp på 700 kr hos GS
Crazy-Kid Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Da er vi to Vegard1, har ikke lyst til å svi av 3000 kr på lykta når jeg bare trenger angel eyes
Vegard1 Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Skrevet Mai 25, 2007 Sjekka litt på ebay. Et frontlyksett med a.e. koster rundt 250 dollar + frakt og toll. Kan jo kanskje gå ann det, men går nok for ringer Men står hos GS at dem ikke har fler igjen
TronniE46 Skrevet Mai 25, 2007 Skrevet Mai 25, 2007 Jeg kjøpte et sett fra bimmian som var 8000k! de lyser kjempebra på dagtid. selv med hovedlyktene på. og det ser mye bedre ut enn disse lyktene som har ferdig integrert angeleyes, ser ut som sånn fake angeleyes jeg ser noen Golf eiere kjører rundt med
Vegard1 Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Skrevet Mai 26, 2007 Men vil det ikke lyse litt sterkt, siden det skal erstatte parklysa?
AC Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Kjøpte 7000K ringer på e-bay.Betalte 5-600 med frakt! Blei greit d.Passte perfekt, ingen liming eller noe stress. bytta ut h1 perene med xenon look pærer...
Nordmannen Skrevet Mai 26, 2007 Skrevet Mai 26, 2007 Jeg kjøpte angel eyes hos gs til min e30 cab... var ikke fornøyd.. etter ei tid slutta di og fungera sjikkeli lyste dårli osv osv
TronniE46 Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Men vil det ikke lyse litt sterkt, siden det skal erstatte parklysa? Jo, det lyser sterkere, men tviler på at det er for sterkt. Ble stoppa i kontroll av politiet, de stussa litt på lyktene når de så på det, men sa ingen ting. ble også eu-godkjent med angeleyes på.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå