aloebiz.net Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Hva skjer hvis man skrur ned spenninga til disse ringene til under 12 V ? Da må de lyse svakere da?
Ballder Skrevet Juli 11, 2007 Skrevet Juli 11, 2007 Har tenkt tanken, men prøvde ikke da jeg synes dette ble ok. Men skulle jo tro det ville funke, og muligens forlenge brenn tiden på ringene også.
kjekn Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Er det ikke abre å koble AE på parklys ledningen? Det var det jeg å trudde Vil ikke a e trekke mer strøm en ei enkel parklyspære? Tenke litt på med sikringer og slikt
aloebiz.net Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Nei AE trekker 3 watt, mens parklys trekker 5 watt
aloebiz.net Skrevet Juli 13, 2007 Skrevet Juli 13, 2007 Jepp! Jeg fikk mine på Onsdag! Men de sendte feil.. De sendte til modeller uten linse i lykta.. jeg har bestilt med fordi jeg har xenon på min bil
Vegard1 Skrevet Juli 13, 2007 Forfatter Skrevet Juli 13, 2007 Jepp! Jeg fikk mine på Onsdag! Men de sendte feil.. De sendte til modeller uten linse i lykta.. jeg har bestilt med fordi jeg har xenon på min bil Åssen så du at det var feil da? På esken min står det "For: BMW E46 w/o projector" Åsså mangla det da typisk nok et klips, så må sende det tilbake uansett Hvis ingen har et klips til overs da?
aloebiz.net Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Jepp! Jeg fikk mine på Onsdag! Men de sendte feil.. De sendte til modeller uten linse i lykta.. jeg har bestilt med fordi jeg har xenon på min bil Åssen så du at det var feil da? På esken min står det "For: BMW E46 w/o projector" Åsså mangla det da typisk nok et klips, så må sende det tilbake uansett Hvis ingen har et klips til overs da? W/O Projector betyr at det er for biler uten xenon... Jeg så det for den ene ringen var betydelig større enn den andre pr. lyktesett. Den store passa ikke, bare den lille... Det fant jeg selvfølgelig ut at jeg hadde fått feil sett når jeg hadde limt alt fast og greier vett... Jeg tok da begge de små ringene som fulgte med og satt inn i den ene lykta.. Jeg trodde det var dårlig tilpasning i sette og haddde tenkt å få de til å sende meg 2 små ringer til... Men det viste seg at jeg hadde fått feil sett...
Vegard1 Skrevet Juli 14, 2007 Forfatter Skrevet Juli 14, 2007 Jepp! Jeg fikk mine på Onsdag! Men de sendte feil.. De sendte til modeller uten linse i lykta.. jeg har bestilt med fordi jeg har xenon på min bil Åssen så du at det var feil da? På esken min står det "For: BMW E46 w/o projector" Åsså mangla det da typisk nok et klips, så må sende det tilbake uansett Hvis ingen har et klips til overs da? W/O Projector betyr at det er for biler uten xenon... Jeg så det for den ene ringen var betydelig større enn den andre pr. lyktesett. Den store passa ikke, bare den lille... Det fant jeg selvfølgelig ut at jeg hadde fått feil sett når jeg hadde limt alt fast og greier vett... Jeg tok da begge de små ringene som fulgte med og satt inn i den ene lykta.. Jeg trodde det var dårlig tilpasning i sette og haddde tenkt å få de til å sende meg 2 små ringer til... Men det viste seg at jeg hadde fått feil sett... Ok. Da får jeg ta å ringe til GS på mandag. Men limte du? Trodde det var enklere å bruke de klipsa som fulgte med..?
aloebiz.net Skrevet Juli 14, 2007 Skrevet Juli 14, 2007 Jepp! Jeg fikk mine på Onsdag! Men de sendte feil.. De sendte til modeller uten linse i lykta.. jeg har bestilt med fordi jeg har xenon på min bil Åssen så du at det var feil da? På esken min står det "For: BMW E46 w/o projector" Åsså mangla det da typisk nok et klips, så må sende det tilbake uansett Hvis ingen har et klips til overs da? W/O Projector betyr at det er for biler uten xenon... Jeg så det for den ene ringen var betydelig større enn den andre pr. lyktesett. Den store passa ikke, bare den lille... Det fant jeg selvfølgelig ut at jeg hadde fått feil sett når jeg hadde limt alt fast og greier vett... Jeg tok da begge de små ringene som fulgte med og satt inn i den ene lykta.. Jeg trodde det var dårlig tilpasning i sette og haddde tenkt å få de til å sende meg 2 små ringer til... Men det viste seg at jeg hadde fått feil sett... Ok. Da får jeg ta å ringe til GS på mandag. Men limte du? Trodde det var enklere å bruke de klipsa som fulgte med..? Jeg limte i nedkant på linsesiden for at den skal ligge helt inntil og ikke stå ut i nedkant
Vegard1 Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Skrevet Juli 15, 2007 Jepp! Jeg fikk mine på Onsdag! Men de sendte feil.. De sendte til modeller uten linse i lykta.. jeg har bestilt med fordi jeg har xenon på min bil Åssen så du at det var feil da? På esken min står det "For: BMW E46 w/o projector" Åsså mangla det da typisk nok et klips, så må sende det tilbake uansett Hvis ingen har et klips til overs da? W/O Projector betyr at det er for biler uten xenon... Jeg så det for den ene ringen var betydelig større enn den andre pr. lyktesett. Den store passa ikke, bare den lille... Det fant jeg selvfølgelig ut at jeg hadde fått feil sett når jeg hadde limt alt fast og greier vett... Jeg tok da begge de små ringene som fulgte med og satt inn i den ene lykta.. Jeg trodde det var dårlig tilpasning i sette og haddde tenkt å få de til å sende meg 2 små ringer til... Men det viste seg at jeg hadde fått feil sett... Ok. Da får jeg ta å ringe til GS på mandag. Men limte du? Trodde det var enklere å bruke de klipsa som fulgte med..? Jeg limte i nedkant på linsesiden for at den skal ligge helt inntil og ikke stå ut i nedkant Åja! Smart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå