320d Msport Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Hei,jeg har akkurat blitt medlem etter kun å ha vært passiv bruker i noen år.Tenkte jeg skulle prøve å legge ut noen bilder av min E46 320d Msport og fortelle litt om meg selv. Jeg heter Thorstein Ånerud er 28 år,gift og 2 jenter på 2 og 6 år og bor på skarnes,jeg jobber nå som tømrer,men har jobbet som serviceelektroniker på mobiltelefoner i 9 år. Jeg er og har vært medlem av bmwccn i 8år og er vel nå på min 8'ende bmw.Bilen står forøvrig fremdeles på vintergummi da jeg enda ikke har mottatt mine nye sommerhjul som ble bestillt for snart 9 uker siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Velkommen! Den touringen din så veldig flott ut. Helt original, eller har du gjort noen modifiseringer? I og med at du har vært på Karlskoga, regner jeg med at du er litt over snittet interessert i banekjøring? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d Msport Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Jeg har stort sett kjørt på hovedtreffene på våler og rudskogen i de siste 4-5 årene og var for første gang i karlskoga i vår.Banen ga absolutt mersmak selv om vintergummien la en stor demper på moroa.Skal på rudskogen på søndag.Modifiseringer til nå er senking med 35-35mm HR fjærer,omprogrammering av ts-racing,og kromringer til instrumentene.Ellers så venter jeg på mine nye 8,5-19 RH-Aw crossline sommerhjul. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naitsirk Skrevet Mai 25, 2007 Share Skrevet Mai 25, 2007 Pen bil Velkommen som aktiv:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320d Msport Skrevet Mai 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 25, 2007 Takker,her er noen flere bilder av babyen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå