Gå til innhold

Min 320d M-sport

Anbefalte innlegg

Hei,jeg har akkurat blitt medlem etter kun å ha vært passiv bruker i noen år.Tenkte jeg skulle prøve å legge ut noen bilder av min E46 320d Msport og fortelle litt om meg selv.

Jeg heter Thorstein Ånerud er 28 år,gift og 2 jenter på 2 og 6 år og bor på skarnes,jeg jobber nå som tømrer,men har jobbet som serviceelektroniker på mobiltelefoner i 9 år.

Jeg er og har vært medlem av bmwccn i 8år og er vel nå på min 8'ende bmw.Bilen står forøvrig fremdeles på vintergummi da jeg enda ikke har mottatt mine nye sommerhjul som ble bestillt for snart 9 uker siden :cry:

08042007103kr6.th.jpg

karloskoga07xi2.th.jpg

img9079vw9.th.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Velkommen!

Den touringen din så veldig flott ut. Helt original, eller har du gjort noen modifiseringer?

I og med at du har vært på Karlskoga, regner jeg med at du er litt over snittet interessert i banekjøring? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har stort sett kjørt på hovedtreffene på våler og rudskogen i de siste 4-5 årene og var for første gang i karlskoga i vår.Banen ga absolutt mersmak selv om vintergummien la en stor demper på moroa.Skal på rudskogen på søndag.Modifiseringer til nå er senking med 35-35mm HR fjærer,omprogrammering av ts-racing,og kromringer til instrumentene.Ellers så venter jeg på mine nye 8,5-19 RH-Aw crossline sommerhjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...