Gå til innhold

5serie E34 prosjekt vurderes solgt. Kom med bud! Pris i tråd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en 91modell 520i 24v som prosjekt jeg vurderer å selge.

Følger med:

M50B20 motor(motoren som stod i bilen). Hjerne og ledningsnett.

M50B25 bunndel(komplett)

M50B25 neddreide stempler og balanserte råder

M52B28 komplett motor fra 99modell 328i gått 120000km, topp er tatt av motor 100%ok! Med innsug, eksosmanifolder(katalysator) og ledningsnett.

Grenrør til M50 motor, rustfritt fra gsbildeler.

M50B25 innsug, gasspjeld, dyser og litt annet

NY startmotor og brukt svinghjul fra M20(lille starteren)

Elektrisk vifte til motor(fra volvo v70)

Kompressor(tatt fra hverandre men fungerer ok) fra volvo lastebil, ok til 350hk ca

FK highsport justerbart coilover senkesett med nye hjullagre og nav foran(brukt ca 2uker før bilen ble plukket)

300*20mm borra og slissa EBC skiver med redstuff klosser og nye M5 calipre bak

Orginalbremsene fra 520en.

Alt av orginalinnredning følger med.

Brukt Sparco PRO2000 Karbonstol(utgått fia, men strøken) KAN kansje følge med.

Nytt luisi ratt med rattnav.

Alt av foringer og stag i forstilling er nytt, med 25mm stabstag fra m5(dette ble kjøpt brukt). 850CSI bærearmer.

Det meste av foringe til bakstilling er kjøpt nytt(mangler noen). Noen foringer er fyllt med smeltelim.

Orginal girkassen følger med(260 getrag) og 240getrag kasse kan fås med. Orginaldiff.

Nye ruller med bremserør er kjøpt inn, får med flenseverktøy.

Nye autogauge oljetemp, oljetrykk, vanntemp og boost målere.

sikket mye mer..

8.5*18" BBS RX med 2nye og 2utslitte 235/4018 dekk kan også vurderes å selge med

Bilen er omtrent helt ribba. Innvendig er det meste av asfaltmatter og lignende fjernet. Kappet litt i bakseterygg. Litt rust i gulv ved fremkant av fordører og litt i kanaler. en liten rustflekk under frontvindu. ellers er det meste av bilen under nytectylert og noe er helt nedpusset og nytectylert.

Bilen anses som bra prosjekt med noe smårust som bør fikses, det jeg hadde tenkt å gjøre med det var å skifte kanaler og litt ny plate i gulvet.

Vurderer å selge pga må i millitæret og har egentlig ikke plass:(

Vil bare høre egentlig om noen er interriserte og hvilken pris som kan være aktuell for folk, så blir det mer serriøs vurdering etter det :wink: Men tar ikke imot skambud.. Er vel kjøpt for rundt 60000 bare i motor, og andre deler..

80000kr/ BUD, Er takknemlig for alle bud :)

Skrevet

Du må ikke gi opp prosjektet :wink:

Jeg er interessert i div. dersom du selger i deler :wink:

F.eks m52b28motor inkl. m50b25 innsug og bbs felger

Skrevet

Hehe, er det jeg ikke vil.. Men når jeg ikke har kjangs på å få den ferdig på hvertfall halvannet år er det liksom lite vits..

Det går jo an å komme med bud på deler(på PM) så skal jeg vurdere det;)

Pris for hele ruklet vet jeg ikke. Delene og det synes jeg at jeg bør få igjen det jeg har betalt omtrent da det meste som er kjøpt nytt er kjøpt med good rabatt. Selve bilen og det går det vel ikke an å forlange så sykt mye for når den er såpass plukka som den er. Derfor ønsker jeg at folk skal komme med hva de synes det er verdt, eventuelt bud så får jeg vurdere det;)

Skrevet

Vil i første omgang selge komplett. Men du kan jo sende meg en PM med bud. Det er senkesett med nye hjullagre framme!

Skrevet

80000kr så får dere ALT. Kom eventuelt med BUD!

Vil vite hva DERE mener er grei pris, jeg vil jo selvfølgelig ha mest mulig;)

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...