glenn.G Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 her er bilder av de delene jeg fikk med av kompisen min. han hadde solgt en del men her er noe hvertfall: alt skal bort så bare å gi bud: er 2 stk men har bare tatt bilde av ene. har begge sider har til alle 4 dørene rollo
glenn.G Skrevet Juli 9, 2007 Forfatter Skrevet Juli 9, 2007 er ikke ledninger til el heiser. er bare motor og mekanismen. og har bud på 10k for motor
Stonescream Skrevet Juli 18, 2007 Skrevet Juli 18, 2007 er ikke ledninger til el heiser. er bare motor og mekanismen. og har bud på 10k for motor Motor og mekanismen til vindusheisene: Har du også knapperaden i midtkonsollen til dette? *Så at prisen sto i første post.*
glenn.G Skrevet Juli 19, 2007 Forfatter Skrevet Juli 19, 2007 har bud på 9 lapper for motoren,får jeg ikke noe høyere bud på den i dag blir den solgt for det
glenn.G Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 da er motor,nett,hjerne,lmm med luftfilter boks og komplett forstilling med fjærbein solgt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå