Gunnar Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Hvis noen har bilder og/eller film, fra BMWCCN-treffet på rudskogen 25-26. mai, så er det bare å laste de opp på ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no Bruk et FTP-program eller Internet Explorer (ikke Firefox/Opera/etc.), kopier/dra bildene over på helt normalt Windows-vis. Jeg legger de ut i 800x600, men det gjør ikke noe om de er full størrelse. Jeg har en god del selv, men de fleste ligger på minnekort som Kjetil måtte låne av meg - og det glemte jeg å få før vi dro.. Ellers takk til arrangørgjengen og værgudene som sammen fikk til et flott treff! Utrolig fresk kjøring og løsslupne regler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 ja, pøs på med bilder! fikk dessverre ikke kreftene til å dra dit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Håper det er mye å glede seg til - det var ihvertfall utrolig mange som filma og tok bilder. Vi får sørge for at de bildene havner på nett i stedet for å gro fast på en eller annen sin harddisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Jeg har 171 bilder og en del film. Mye raske og pene biler der i dag, og med 100 flere folk enn på bimmerstreffet klarte det å dukke opp hele én, 1, e46 sedan i tillegg til min. Begynner den å bli en sjelden samlerbil tro? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 haha space! ekke det flott da? sjelden bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2007 Herlig Simon! Ble det noe bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Ble noe bra ja. Laster opp nå. Blir kanskje feil å kalle dette en teaser, siden det er det beste actionbildet mitt fra dagen, men likevel: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Dagens rompe, 1.plass 2.plass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 søtt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenno Skrevet Mai 26, 2007 Share Skrevet Mai 26, 2007 Hei! Kjempe dag lørdag ja. Hyggelig hilse på deg Gunnar og SteffanC. Filmet litt med dv kamera så får prøve laste inn på pc og se om det ble kansje noen snutter som kan legges ut. Vil du ha uredigert avi filer eller forsøk på redigert avi/mpeg filer eller noe Gunnar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Takker og bukker, [space]! Ser du har fått noen av meg også. Moro. Utrolig tøft bilde av Supercharged M3'n! PS: Holder en knapp på rompe nr.1.. Bildene legges ut under Happenings nå: http://bimmers.no/album/?id=happenings Her vil alle de andre jeg får inn også havne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 fine bilder..Flott treff igår..Drar opp igjen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Heldig du som bor så nærme. Blir brått litt mer styr å dra opp når man må ta båt og drit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 Nå er toomas sine bilder også lagt ut under Happenings. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 hmm, får stadig lyst på en strøken e30 jeg :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå