Gå til innhold

Bilder & film fra BMWCCN på Rudskogen

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Hvis noen har bilder og/eller film, fra BMWCCN-treffet på rudskogen 25-26. mai, så er det bare å laste de opp på ftp://bimmerstemp:bimmers@sookie.milk.no

Bruk et FTP-program eller Internet Explorer (ikke Firefox/Opera/etc.), kopier/dra bildene over på helt normalt Windows-vis. Jeg legger de ut i 800x600, men det gjør ikke noe om de er full størrelse.

Jeg har en god del selv, men de fleste ligger på minnekort som Kjetil måtte låne av meg - og det glemte jeg å få før vi dro.. :roll:

Ellers takk til arrangørgjengen og værgudene som sammen fikk til et flott treff! Utrolig fresk kjøring og løsslupne regler! 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 31
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Håper det er mye å glede seg til - det var ihvertfall utrolig mange som filma og tok bilder. Vi får sørge for at de bildene havner på nett i stedet for å gro fast på en eller annen sin harddisk...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 171 bilder og en del film.

Mye raske og pene biler der i dag, og med 100 flere folk enn på bimmerstreffet klarte det å dukke opp hele én, 1, e46 sedan i tillegg til min. Begynner den å bli en sjelden samlerbil tro? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Kjempe dag lørdag ja.

Hyggelig hilse på deg Gunnar og SteffanC.

Filmet litt med dv kamera så får prøve laste inn på pc og se om det ble kansje noen snutter som kan legges ut. Vil du ha uredigert avi filer eller forsøk på redigert avi/mpeg filer eller noe Gunnar?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...