Gå til innhold

Prosjekt ny garasje! (litt bmw relatert om ikke annet :D )


Ola.
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 45
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Dette blir bra! Driver og bygger hus nå og klemte til med en isolert garasje på 50 kvm selv! Stor garasje er digg!

Som om dette ikke blir dyrt nok, så bygger du hus i tilegg :shock:

Hadde drømmer om det samme, men kjøpte et ferdig hus istedet, pga pris :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 month later...

Endelig er garasjen ferdig :)

50 strømpunkt, inkl tyverisikring, bør vel holde? 8)

Noen stemningsbilder hehe.. (M535T er på en visitt for feilsøking på disse bildene :) )

garasje19.JPG

garasje20.JPG

garasje21.JPG

Kontor/finverksted med bredbånd innlagt :)

garasje22.JPG

garasje23.JPG

garasje25.JPG

Endelig sier bare jeg.. gjort ALT selv, å det er utrolig mange timer jobb!!

Innbrudd belønnes med sykehus opphold. Å tro meg, du kommer ikke inn usett!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Imponerende stykke arbeid Ola!

Var ikke lenge siden jeg så bilder av alt annet i deler. Det må ha gått utrolig mange timer. Men det får du igjen for til vinteren.

Det var din gamle det ja, jeg så den på Våler i Mai tror jeg. Flere BMW'r som det står RMK merke på og har jeg sett... Den funker bra enda?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det blir ok å skru i denne garasjen til vinteren ja :) 9kw varmeovn montert for de aller verste dagene hehe.. Eneste som er syne, er at den mangler innlagt vann..

Ja gamlebilen blir brukt på gatebil treff rett som det er den :) Han fikk rådebank i fjor, men har ny bunndel nå, så den er egentlig under innkjøring.. Litt mekking idag, så er den nok opp å går igjen etter no fusking :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var spennende lesning fra min side, da jeg selv jobber i byggningsbransjen, men må si at du har fått deg en STOR og FIN garasje der :D

Men hvor mye ble dette å koste? Ser jo at du har gjort stort sett alt selv da.

Gratulere :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ikke gøy å tenke på kostnader... Budsjettet har blitt høyt :(

Skal ikke si eksakt tall, men du hadde fått kjøpt en fiin E46 for pengene..

Å det er uten å leie en mann i en time, for noe som helst.. Å innkjøpspris på elektro...

Om en skal sette bort en slik garasje til bygging, helt ifra grunnen av, så blir det nok garantert nære 300k om en ikke gjør noe særlig selv.

Å da er M535T friskmeldt, å eier kjørte hjem glad og fornøyd :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skikkelig rå garasje som dekker alle behov ;)

Har tenkt lenge på å få bygga en skikkelig en jeg også. Hvem er det som tegna garasjen for deg?

Kjøpte byggesett ifra Igland garasjene, å fikk da tegninger med på handelen.. Veggene kom i seksjoner, resten var puslespill..

Sparte faktisk en hel del penger imot prisen jeg fikk på byggmakker, å da leverte Igland garasjen på plena mi inkl i prisen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer med ferdigstilt garasje :) Dette ser utrolig bra ut :D

Har selv tenkt i disse baner, men da en 100kvm garasje med leilighet på toppen og gulvvarme.. Men det tror jeg fort kan bli dyrt..

De fleste har tenkt på, å har lyst til, slike ting :) Men når en begynner å se fakta tall, får en fort bremsene på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var jo en fin garasje, det må jeg si.

Men hvorfor ikke gjøre som meg?

Varmepumpe...

det er helt kanon.

(Jeg savner bare løftebukk og eksosavsug hos deg - men jeg var jo så heldig at jeg fikk bygge min garasje 6.5 meter høy.... Så løftebukken er kjekk å ha...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette var jo en fin garasje, det må jeg si.

Men hvorfor ikke gjøre som meg?

Varmepumpe...

det er helt kanon.

(Jeg savner bare løftebukk og eksosavsug hos deg - men jeg var jo så heldig at jeg fikk bygge min garasje 6.5 meter høy.... Så løftebukken er kjekk å ha...)

Det er få dager i året jeg trenger å tilføre varme i denne garasjen, så det regnestykket hadde ikke gått opp før etter ti år med en varmepumpe :)

Men har det i huset, å er fornøyd med det!

Løftebukk hadde absolutt vært noe å hatt ja... Hadde blitt billigere å det.. Men man må føye seg etter komunale byggeregler desverre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...