Marv Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 nå begynner jeg å bli litt lei.... ofte da jeg skal starte bilen min, da motoren er litt varm, sliter jeg med å starte. rpm synker til rundt 500 og det skjer ikke noe da jeg trår på gassen. dette er kun da den er varm, aldri ellers. jeg har testet en annen hjerne, luftmengde måler, temp. føler og de 2 følerne fremst på motoren (en oppe og en nede) noen som har vært borti noe lignende, eller kan anbefale meg noe?
Marv Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 har også prøvd lamdasonde og tomgangsmotor....
Schnellfahren Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Hadde liknende på min forrige bil (M40b18) Jeg tok ut tomgangsregulatoren og renset denne og det hjalp faktisk....
Marv Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Skrevet Mai 27, 2007 Hadde liknende på min forrige bil (M40b18)Jeg tok ut tomgangsregulatoren og renset denne og det hjalp faktisk.... det har jeg forsøkt.....
Captain Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Har hatt opplevd noe lignende på en M50 jeg hadde tidligere. Da var det bensinpumpa som var gåen...den starta og gikk med kald motor, men med en gang motor ble varm stoppet den, og ville ikke starte.
Superbeetle Skrevet Mai 27, 2007 Skrevet Mai 27, 2007 Når du får start på den da, hvis du gjør det. Går den fint da?
Marv Skrevet Mai 28, 2007 Forfatter Skrevet Mai 28, 2007 Når du får start på den da, hvis du gjør det. Går den fint da? ja..... da den først starter er det ikke noe problem. det har også begynt å lukte veldig bensin da den først starter.. akkurat som den får for mye bensin....
Marv Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 ingen som har noen tiips å komme med her? kan feil på alarm evt. påvirke dette? eller annen el. feil på bilen?
jensemann23 Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 Jeg har troen på at det er: Enten, temperatursensor for ECU, eller bensinpumpe, eller bensintrykkregulator(den klokka med vacuumslange på)
Marv Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 Jeg har troen på at det er: Enten, temperatursensor for ECU, eller bensinpumpe, eller bensintrykkregulator(den klokka med vacuumslange på) bensinpumpe og trykk er blitt testet. hvor sitter den temp. sensoren du snakker om? har skiftet den som sitter på motoren. i tillegg har jeg testet en annen hjerne, og den var akkurat samme da
jensemann23 Skrevet Mai 29, 2007 Skrevet Mai 29, 2007 det sitter 2 temp.sensorer på motoren. Begge sitter på blokka foran hverandre. Er hvertfall slik på m40. Er det m42 du har?
Marv Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Skrevet Mai 29, 2007 det sitter 2 temp.sensorer på motoren. Begge sitter på blokka foran hverandre. Er hvertfall slik på m40. Er det m42 du har? er m42 ja....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå