Nitrotox Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Da var bildene fikset, skiftet til photobucket.com
Nitrotox Skrevet Juli 5, 2007 Forfatter Skrevet Juli 5, 2007 Slenger opp noen gamle bilder av bilen slik den så ut før jeg begynte å ribbe den.
Nitrotox Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Skrevet Juli 6, 2007 Da har jeg fått handla meg mellomaksel, fra en e34 525 tror jeg det var. passa ganske bra, må bare modde feste til lageret på mellomakselen.. kommer bilder etterhvert
Nitrotox Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Skrevet Juli 8, 2007 Driver å kobler det elektriske til motoren nå, trenger litt hjelp.. noen som har et koblingskjema/guide på hvordan man skal koble sammen kontaktene.. fant noen skjema på nettet men det stemte ikke helt til min motor.. Har fått lakt feste til mellomaksel lager også så nå er den på plass, må bare ha ny hardyskive fra e36. Den jeg hadde tok i feste til gearoverføringa.. noen som vet diameteren på hardyskiva til e36
BoSJo Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Send meg en PM med mail, da kan du hvertfall få det diagram jeg har laget på min M50B25 -91 fra E34
BoSJo Skrevet Juli 8, 2007 Skrevet Juli 8, 2007 Er også denne : http://www.akgmotorsport.com/e30convpins.html
Nitrotox Skrevet Juli 20, 2007 Forfatter Skrevet Juli 20, 2007 Da var bremsekraft forsterkeren på plass, ble ikke god plass mellom innsug åg br. forsterker. Trur ikke jeg ville lakt skinne imellom:P Mangler bare hovedbremsesylinder så er bremsedelen igjorden Noen som har forslag til hvilken radiator jeg kan bruke? Har en e34 525 nå
Nitrotox Skrevet Juli 24, 2007 Forfatter Skrevet Juli 24, 2007 Da var det oppstart i går, bensin pumpa slo ikke inn så det blir nokk litt feilsøking i dag. :S
Nitrotox Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Har drevet å feilsøkt en del.. skjønner meg ikke helt i det. Bensinpumpa går, starteren gå og det er gnist. Men starter ikke.. Noen som har peiling på hva som kan være galt?
Nitrotox Skrevet August 2, 2007 Forfatter Skrevet August 2, 2007 Ja mener det, trykk sida på bensinstrykks regulatoren på fule railen
BoSJo Skrevet August 2, 2007 Skrevet August 2, 2007 røret som går til tryk regulatoren er Retur, slangen som koples på denne skal du kunne blæse i, og høre/merke at der kommer luft ut i tanken. Husker jeg ikke feil, er det vist det øverste rør som er retur, og nederste som er tur......men er ikke helt sikker
verticalescape Skrevet August 3, 2007 Skrevet August 3, 2007 Det røret som går inn fremst på motor er inn, og ut der btr står
Nitrotox Skrevet August 3, 2007 Forfatter Skrevet August 3, 2007 Hmm det var jeg ikke klar over :S Er det noe som kan ha blitt ødelakt slik det er kobla nå kanskje ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå