Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da var det start i dag =) takk for hjelpen, bytta bare om slangene så starta det..

Så nå må jeg bare bygge ferdig kjølesystemet, eksos og få taki en hovedbremssylinder så er den kjørbar. kommer bilder etter hvert.

• 3 weeks later...
  • Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 3 weeks later...
Skrevet

Var ute og kjørte en liten tur i dag for å sjekke at alt fungerte. Måtte lufte bremsene en gang til, men når jeg skulle lufte bremsene så sprakk bremsekraft forsterkeren :S Skal prøve med en golf 1 bkf denne gangen.. får ikke lakt opp noen bilder, finner ikke kabelen til kamera.

Noen som har erfaring med å bytte skjermene bak til m3 stål, mye jobb? hvor kan jeg evnt få taki stålskjermer bar(m3).

Kommer bilder så for jeg finner kabelen.

Skrevet

Noen bilder av bilen, skal snart på eu kontroll :S håper det går bra.

Er på usikker på hva stytling jeg skal ha på, har liggende rieger gts. Men har mer lust på mtech 2.

P8200185.jpg

Vakt hunden (slakk som faen)

P8200186.jpg

P8200184.jpg

P8200179.jpg

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...
Skrevet

Hei

Åssen går motoren nå da? Syns den gjekk litt ujevnt.. gjorde da ikkje det når eg hadde den..Å åssen virka girkassen du fekk med? :wink:

Å ka skjedde me den gamle turbomotoren??

Morten

Skrevet

joda den går enda, men har satt den inn for vinteren. Skal fikse ting som må gjørs bedre osv og sveise rust som er kjent på disse bilene. Vuderte å selge bilen en stud pga økonomiske problemer men bestemte meg for å ha den.. Jada kassa passa den, men ble litt forvirra fordi det er en 318is kasse ikke en 325 kasse så når det står en 325 medbringer på så passa ikke alt helt som det skulle. hadde glemt å sette på slangen fra tomgangsmotoren så den sveiv ikke helt 1000, men den sviver fint nå.

Så nå blir det rust sveising og div i vinter :D

• 1 month later...
Skrevet

Har ikke fått gjort så mye i det siste men har kappa av bakplata pga rust, så skal snart sveise på ny. turbo kit er også på vei =) blir nokk turbo mata denne også =). har også fått gang på coilovers som snart kommer.

har ikke noen bilder siden mobilen min ble ødelakt =( alle bildene jeg har tatt ligger inne på den. Men skal få tatt noen nye.

• 1 month later...
Skrevet

Har tatt ned bakstillinga og begynt å sveist rust i ramma, holder også på å sifte begge hjulbuene bak.

Noen bilder av bakstillinga som skal sandblåses og lakeres.

bflqg9koaojy946go5lv.jpg

t0bx9yaq63jw26lsoqq7.jpg

v2wtc21f2ahe8px1tyie.jpg

og diffen 25% 325 sperre

2v6n6xe5wugl7p1uz3vd.jpg

og et lite rusthull som er ferdig slipt og klar til og sveise.

s8ja21953d8ywdhx83a6.jpg

Skrevet

Trur det er orginale e36 motorfester, kjøpt dem fra koed.dk det og gummien. var bare på knoksen her og fant en el vifte som så grei nokk ut. og den fungerer upperlig, kjøpte også termostatbryter fra gsbildeler.no

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...