matley Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 holla alle bimmerspartnere! jeg lurer fælt på om noen har litt peiling på bmw og motorene?? jeg har en 94 mod 316 i m43. det jeg lurer på er hvorfro denne går så bra til å være 1,6 liter! kjører faktisk fra alle med 318! denne bilen ble importert hit til norge i 99! ingentin ekstra med motoren som jeg kan se! hva er det som er spesielt med denne motoren? er det noen forslag til hvilken motor jeg kan putte in som er trimmingsvillige?? uten å sveise opp nye motorfester! må vel bli 318is motoren det da!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 Hehe, morro å høre den går bra da Tyder på at ting er i god stand! Har du sjekka at det faktisk er en 1,6L? Kan hende det har vært bytta motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matley Skrevet Mai 27, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2007 er det noe sted det står eller en måte jeg kan finne ut om den er bytta på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Arnesen Skrevet Mai 27, 2007 Share Skrevet Mai 27, 2007 er ikke enkelt å finne ut det egentlig. men du kan se etter i servicehefte. eller ringe firma som importerte den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Får vel bare kommentere at jeg også har 316i M43 motor, og synes den går rimelig bra alså. Har prøvekjørt nyere modeller, også 316 1,9 l motoren, og synes faktisk at min går bedre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kristian08 Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Slenger meg på denne. Min ble også importert, og syntes den går rimelig bra i sammenligning til 1,8l. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 28, 2007 Share Skrevet Mai 28, 2007 Får satse på at alle norske 1,8L er daukjørte da Skal være ærlig nok å si at den motoren som sitter i bilen min nå (en 1,6L) går nesten like bra som min 1,8L jeg hadde aller først. Kan kanskje ha noe med at den motoren jeg har nå kun er kjørt på autobahn i over 10 år. 1,8L hadde kun gått i Norge. Men vi får la dette bli spekulasjoner.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå