Gå til innhold

Utbytte av orginalanlegg, E36


Anbefalte innlegg

Jeg holder på å prøve å finne noe nytt anlegg til min E36 sedan nå.. 94 modell.. Noen som vet hvordan størrelse høyttaleren forran i dørene er? :\ Var ute å målte nå, diameteren utvendig på grillen er 8cm.. Hmmm.. Kan nesten ikke sette i noe større heller, siden dørtrekket bøyer seg lissom..

Hjelp noen? :)

Noen som kan hjelpe meg med å finne greit anlegg å? :) Hører for det meste på country, og litt diverse.. Er ikke ute etter noe dunk dunk, men en fin klar bass, og et anlegg som kan spille høyt og klart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den i DØREN, er nok ikke mere en 8cm, men du kan klare å få en 4" høyttaler inn bak der, hvis den ikke har et alt for stort "chassis", men nede ved føttene i sparkeplata, så går en 5 1/4" høyttaler rett inn. Det beste for deg, er å kjøpe et 5 1/4" componentsett ( seperat diskant og "woofer") og montere diskanten i døren, og 5 1/4" i sparkepanelet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Okei :) Og bare koble ifra den som er der nå da? Noe forslag til basser og forsterker, og hvordan jeg burde bygge dette? For å få bassen inn i bilen, ikke bare i bagasjerommet.. ? Er ute etter en bass som er fin, ikke noe som bare dunker lissom.. Men som passer til musikken..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...