Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg holder på å prøve å finne noe nytt anlegg til min E36 sedan nå.. 94 modell.. Noen som vet hvordan størrelse høyttaleren forran i dørene er? :\ Var ute å målte nå, diameteren utvendig på grillen er 8cm.. Hmmm.. Kan nesten ikke sette i noe større heller, siden dørtrekket bøyer seg lissom..

Hjelp noen? :)

Noen som kan hjelpe meg med å finne greit anlegg å? :) Hører for det meste på country, og litt diverse.. Er ikke ute etter noe dunk dunk, men en fin klar bass, og et anlegg som kan spille høyt og klart :)

Skrevet

Den i DØREN, er nok ikke mere en 8cm, men du kan klare å få en 4" høyttaler inn bak der, hvis den ikke har et alt for stort "chassis", men nede ved føttene i sparkeplata, så går en 5 1/4" høyttaler rett inn. Det beste for deg, er å kjøpe et 5 1/4" componentsett ( seperat diskant og "woofer") og montere diskanten i døren, og 5 1/4" i sparkepanelet.

Skrevet

Takk for hjelpen :) Har du noen link til det forskjellige? :D

Det du mener er at jeg kan sette i en diskant i døra, og en høyttaler nede ved sparkepanelet, og i tillegg bytte ut de orginale i front dørene med en 4" ? :)

Skrevet

Okei :) Og bare koble ifra den som er der nå da? Noe forslag til basser og forsterker, og hvordan jeg burde bygge dette? For å få bassen inn i bilen, ikke bare i bagasjerommet.. ? Er ute etter en bass som er fin, ikke noe som bare dunker lissom.. Men som passer til musikken..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...