Dr_S Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Innsatsfilter lager ikke lyd, sier seg selv da filteret sitter inni boksen. Det som lager lyd, er konfilter, dvs åpent filter. Har ikke stor forskjell på effekten, men motoren får max luft. Denne bør være helst kald, så noen skjermer filteret for varmen fra motoren. De prisene du fikk var helt kurante synes jeg, husker jeg betalte 1100,- første gangen jeg kjøpte Greenfilter til is'en.
Arnefles Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 Fanken,er det så dyrt! Jeg har hatt con(green) på civic og en annen bil og da kostet det rundt 500-600kr...
Azeton Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 http://www.e36coupe.co.uk/davef/davef.htm Her har du ordentlig saker!
Arnefles Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 Innsatsfilter lager ikke lyd, sier seg selv da filteret sitter inni boksen.Det som lager lyd, er konfilter, dvs åpent filter. Har ikke stor forskjell på effekten, men motoren får max luft. Denne bør være helst kald, så noen skjermer filteret for varmen fra motoren. De prisene du fikk var helt kurante synes jeg, husker jeg betalte 1100,- første gangen jeg kjøpte Greenfilter til is'en. Gikk for innsats,noe som er ok for meg-da det er enorm forskjell på pris om et con skal monteres skikkelig,noe det MÅ gjøres skjønner jeg. MEN lyden med innsats ble faktisk en anelse dypere og mye bedre! _he he. 400kr på GS nå...
Raspatex Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Lurt av Jonte? Jeg har bestilt bakrute til Cab hos ham som jeg ikke har mottatt ennå (oppkrav, heldigvis). Er det noe jeg ikke bør vurdere å hente engang?
Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Skrevet Juni 4, 2007 Raspatex, søk litt på Jonte her inne..hehe Dessuten er alt han selger tatt fra Ebay..som du kan finne selv
Arnefles Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Lurt av Jonte? Jeg har bestilt bakrute til Cab hos ham som jeg ikke har mottatt ennå (oppkrav, heldigvis). Er det noe jeg ikke bør vurdere å hente engang? Helt klart noe du bør vurdere,man tar iallefall sjanser om man handler med han... Hvis den rute er feil,kan du glemme å bytte den. Du får aldri igjen pengene eller ny vare... Men opp til deg selvf,men står en del om han i egen-useriøse-tråd her... Men han burde vært utestengt herfra for lenge siden! Han er lett å få tak i når du skal bestille eller betale,men etter handelen er han borte....
Arnefles Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Skrevet Juni 4, 2007 Borr hull i boksen He he,det er et godt tips! Mange store hull
-Anders- Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 http://www.e36coupe.co.uk/davef/davef.htmHer har du ordentlig saker! Leste litt om det, og virker som det er noe han har satt sammen selv. Men det er jo k&N 57i kit så skjønte ikke helt. Nå skumleste jeg bare gjennom. Men er det det samme som 57i gen2 kittet til k&n eller er det noe modifiserte greier? EDIT: Sendte han meld på e36 forumet og fikk svar på det jeg lurte på! Det er IKKE et modifisert K&n kit
Jonte Skrevet Juni 5, 2007 Skrevet Juni 5, 2007 Lurt av Jonte? Jeg har bestilt bakrute til Cab hos ham som jeg ikke har mottatt ennå (oppkrav, heldigvis). Er det noe jeg ikke bør vurdere å hente engang? Helt klart noe du bør vurdere,man tar iallefall sjanser om man handler med han... Hvis den rute er feil,kan du glemme å bytte den. Du får aldri igjen pengene eller ny vare... Men opp til deg selvf,men står en del om han i egen-useriøse-tråd her... Men han burde vært utestengt herfra for lenge siden! Han er lett å få tak i når du skal bestille eller betale,men etter handelen er han borte.... Jeg har sendt deg en vare, og enda en vare. Hva mere vil du jeg skal gjøre for deg?
Arnefles Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Ha ha,morsom du. Jeg har aldri mottatt noen pakke(bortsett fra den som var bulkete og ikke passet,som du sa den skulle gjøre) som jeg sa-jeg gidder ikke styre mer med det. Kan ikke tro deg etter så mye tull,gi meg en grunn til at jeg skal tro deg(hva med en kvittering på sendt pakke??)? Om jeg hadde mottatt en pakke fra deg,er jeg sikker på at den hadde vært montert i bilen for lenge siden Men nå sklir tråden ut her...,jeg vil ikke ha noe mer meg deg å gjøre. Bli voksen og ta ansvar,du oppfører deg som om du er 14...
Jonte Skrevet Juni 6, 2007 Skrevet Juni 6, 2007 Ha ha,morsom du. Jeg har aldri mottatt noen pakke(bortsett fra den som var bulkete og ikke passet,som du sa den skulle gjøre) som jeg sa-jeg gidder ikke styre mer med det. Kan ikke tro deg etter så mye tull,gi meg en grunn til at jeg skal tro deg(hva med en kvittering på sendt pakke??)? Om jeg hadde mottatt en pakke fra deg,er jeg sikker på at den hadde vært montert i bilen for lenge siden Men nå sklir tråden ut her...,jeg vil ikke ha noe mer meg deg å gjøre. Bli voksen og ta ansvar,du oppfører deg som om du er 14... Den første listen jeg sendte til deg, sendte jeg til deg etter at du bydde på den hos meg, utifra min informasjon om at den passet til min E36 95 Cabriolet. Det gjorde den, men jeg var ikke interessert i å bruke denne listen, da jeg syntes den blei for juglete, så da la jeg den ut for salg. Jeg sendte den i ett brev til deg, og den var helt strøken når jeg sendte den avgårde. Du har enten mottatt den i bulket tilstand, noe som da er utført av Posten, eller så har du selv bulket den og legger skylden på meg. Jeg regner med at det er skjedd i Posten, pga min dårlige innpakning, og jeg tok på meg ansvaret for å sende deg en erstatning i ei orginal M3 - list, men du ville ha bilder først - Jeg sendte deg bilder, og etter dette sendte jeg listen til deg, i en konvolutt med bobleplast inni. Det er derfor ingen sporingsnummer til denne pakken, så jeg vet ikke hvor den er blitt av, men jeg regner sterkt med at den er kommet frem, og om ikke ville den blitt returnert til meg igjen, noe som ikke har skjedd. Bli voksen og ta ansvar, sier du til meg, vel: - Jeg garanterte ikke at den passet din bil, jeg opplyste om at den passet min bil, utifra det har du tatt til deg informasjon om at den passet din bil. Er dette mitt ansvar? Nei, egentlig ikke, men jeg synes det er trist at den ikke passet for deg, og derfor ville jeg ta ansvar for at du fikk ordnet opp i dette på ett greit vis, og vi kom til en avtale om at jeg skulle sende deg en M3-list jeg hadde tilovers fra ett M3 interiør jeg har kjøpt. Ettersom listen var bulket, og jeg ikke ville ha den tilbake, for hva vet vel jeg om hvem som har bulket den? Jeg sendte en ny list til deg, og om du påstår å ikke har mottatt den, så kan jeg ikke gjøre noe med det. - Hvorfor skulle jeg ikke sende deg en ny list? Du har mottatt bilder av listen selv, og jeg har ikke listen lengere heller - jeg har kun ett hanskerom uten denne listen. Jeg har aldri hatt noen intensjoner om å lure folk på noe vis, men noen mennesker er ute etter å lage kvalme og problemer, på størst mulig vis. Syte om alt, og lage bråk av alt. Jeg kan dessverre ikke ta ansvar for hva Posten gjør, - hvor lang tid dem bruker, hvilke lovnader dem gir, hvordan dem behandler pakker etc.. Men, jeg har jobbet i pakkeavdelingen hos Posten, og jeg vet hvordan dem opererer - så at noe forsvinner, blir ødelagt eller forsinket - det overrassker meg ikke i det hele å det store. Det er bare synd at jeg må stå til ansvar for dette. Om du ærlig talt ikke har mottatt en list hos meg, så vil jeg gjerne ta på meg ansvaret for at du får en list. Jeg har aldri prøvd å lure deg, og jeg har aldri prøvd å svindle deg på noe vis. Jeg har gjort som avtalt, og jeg beklager at jeg har brukt litt tid på å svare deg på kontaktpost etc, men jeg har mye å styre med til tider, og mye går i glemmeboken - dessverre. Det er ikke slik det skal være, men slik er det nå blitt - ingen unnskyldning, kun en oppklaring. Send meg en epost på post@jonte.no - så skal vi nok klare å ordne opp i ditt problem, en gang for alle. Og ja, beklageligvis sklir tråden ut, men når du er såpass voksen at du har en slik signatur, så er det vel ikke annet å forvente? Utifra denne signaturen din, ødelegger du kanskje ett evt salg for meg - på hvilket grunnlag? At du har ødelagt en list? At du har mottatt en pakke, men enda vil du kverrulere og henge meg ut? Hva vet jeg? Ingenting.. Skal jeg lage en signatur eller spre kvalme om deg når du er ute etter å handle ting på dette forumet? Og fortelle ting jeg antar om deg, uten å ha noe konkret bevis? Er dette rett? Nei. Folk gjør feil, Posten gjør feil, jeg gjør feil - og du gjør sikkert dine feil også. Jeg er hvertfall ute etter å rette opp i mine feil, de feilene som har gått utover deg og erlend_p. For jeg har ikke lyst å være en "svindler" eller "lurer". Send meg en epost, om du vil fikse opp i denne saken - om ikke - og du legger det bak deg, så ser jeg helst at du legger det såpass bak deg at du ikke driver å slenger dritt om meg, etter at jeg faktisk har prøvd å rydde opp etter meg, for 2. gang. I noe jeg kanskje ikke er skyld i?
Arnefles Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Skrevet Juni 6, 2007 Ha ha,dette kommer du nok aldri til å ordne opp i. Det har du sagt SÅÅ mange ganger før at det er ingen grunn til at jeg skal tro deg nå heller. Skjønner ikke hvorfor du ber meg sende deg en mail nå plutselig etter så mange mailer jeg har sendt deg før(som du har unnlatt å svare på)...Og adressa mi har du vel...? Og en ting til: Jeg har selvf.ikke ødelagt lista,hvordan skal jeg klare ødelegge den??? Om du ikke har ødelagt den,er jeg sikker på at det er skjedd i posten. Noe som ikke er rart,da du av alle tåpelige ting sendte den i en vanlig konvolutt! Om du sender en ny list er det bra,men jeg forventer det ikke... PS! Hvis man sjekker litt rundt her inne på forumet,er det ganske mange flere som har hatt problemer med deg etter at dem har betalt deg for noe dem ikke har fått eller feil vare. Gjør som du vil. Men tenker vi avslutter denne tråden her.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå