Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble dette på GS ja.Sitat over her;-) Gikk for innsats,noe som er ok for meg-da det er enorm forskjell på pris om et con skal monteres skikkelig,noe det MÅ gjøres skjønner jeg. MEN lyden med innsats ble faktisk en anelse dypere og mye bedre! _he he. 400kr på GS nå...

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ha ha,dette kommer du nok aldri til å ordne opp i. Det har du sagt SÅÅ mange ganger før at det er ingen grunn til at jeg skal tro deg nå heller. Skjønner ikke hvorfor du ber meg sende deg en mail nå plutselig etter så mange mailer jeg har sendt deg før(som du har unnlatt å svare på)...Og adressa mi har du vel...? Og en ting til: Jeg har selvf.ikke ødelagt lista,hvordan skal jeg klare ødelegge den??? Om du ikke har ødelagt den,er jeg sikker på at det er skjedd i posten. Noe som ikke er rart,da du av alle tåpelige ting sendte den i en vanlig konvolutt!

Om du sender en ny list er det bra,men jeg forventer det ikke... PS! Hvis man sjekker litt rundt her inne på forumet,er det ganske mange flere som har hatt problemer med deg etter at dem har betalt deg for noe dem ikke har fått eller feil vare. Gjør som du vil. Men tenker vi avslutter denne tråden her.

Om du velger å glemme saken, som jeg tolker fra teksten din. Så regner jeg med du kan fjerne din signatur om meg, og legge saken din bak deg.

Vedkommende du kommuniserte med i denne tråden lot tvilen gå meg tilgode, og han angrer nok heller ikke på det.

Det er opp til deg, jeg avslutter også i denne tråden, og ber deg kontakt meg på mail om du vil ha noe form for hjelp/etc - om ikke ber jeg deg legge saken død og fjerne alt av negativitet om meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...