Gå til innhold

Da drar jeg til sverige...Update med bilder 6. Juni

Anbefalte innlegg

Da var jeg vell hjemme:) Utmerket fin tur og nydelige veier;)

Stockholm var litt uvant by å kjøre i, men det kom seg etterhvert etter noen feilkjøringer og snuing. Heldigvis hadde jeg jo norske skilt på bilen, så svenskene fattet sikkert hvorfor kjøringen var noe merkelig :P

Bilder skal jeg fikse når alt er komplett, da jeg ikke har montert dørpanelene forran.

Og tidene som ble brukt på kjørerturen var noe i drøyeste laget :twisted:

Hehe...fartsblindhet gjør ikke saken bedre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 30
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hehe...Skuffet nå? Det er ikke jeg :)

Ble jo kombinert med en liten ferie, så var absolutt verdt det. Vist du tenker på utgiftene ved å sende det, fortolle det å alt det svartens arbeidet i tillegg så syns jeg det forsvarer det til det fulle.

Synes ikke et M3 interiør passer i en 318is :P Blir liksom ikke "komplett" noe som mangler i form av motor :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du så rattet og speilene som var på bilen når jeg kjøpte den kan jeg love deg at du også hadde vært snar å bytta de ut. Det var noen jalla speil av jallakvalitet der eljusteringa og varmen ikke passa på elnettet i tilleg til at de var forskjellig vinket på begge sidene.

Rattet var av typen innerst inne i ramfjorden mikset med bestemors hjemmelagde urtegryte om overhodet ikke passet inn i bilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...