Gå til innhold

Tatt noen få bilder av min E34 540ia. Hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Hei Anders & takk for sist :P .

M5 sideskjørter er det første du bør skaffe, ser utrolig mye bedre ut enn uten. Og M5 bakfanger ville også blitt supert på din flotte 540 8) .

Syns også sorte DE frontlykter hadde passet denne, og kjøp 4 løse Eisenmann stusser hos Schmiedmann og sveis på eksisterende eksospotter!

Montert nytt ratt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok noen bilder av bilen min nå. Fikk noen skikkelig blanke bilder, så de ble jeg fornøyd med, hehe.

Står du å tar cred for de bildene som jeg har tatt? Nei veit du hva bruttern, ei grense går det 8) Skal copyrighte alle mine bilder her etter.. ehm :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn er det å være eldst Kristian :lol: Har liknende erfaringer selv. Lillebrødre må strammes opp!

Anders: Et råskinn! 540i i sedan utgave er virkelig noe gromt! Den ser temmelig strøken ut også, ut fra bildene. Bare fortsett å ta vare på den i samme stil så tror jeg du kommer til å få mange morsomme tusen km bak rattet på denne doningen :D

Men gutta, hvem av dere er raskest? :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men gutta, hvem av dere er raskest? :lol:

Ut i fra rene tall vil jeg tro det er min, men har ikke fått prøvd enda da jeg har problemer med å holde turbotrykk. 0-100 sliter jeg nok, men etter det spørs det om denne gubbebilen suser forbi før du klarer å si gåstol :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Anders & takk for sist :P .

M5 sideskjørter er det første du bør skaffe, ser utrolig mye bedre ut enn uten. Og M5 bakfanger ville også blitt supert på din flotte 540 8) .

Syns også sorte DE frontlykter hadde passet denne, og kjøp 4 løse Eisenmann stusser hos Schmiedmann og sveis på eksisterende eksospotter!

Montert nytt ratt eller?

Hei, hei. Takk for sist ja :) Ble jo frakjørt av deg på Rudskogen jeg da! Kan du forklare meg hvordan din holder seg så mye bedre på veien enn min? Hehe, min bare sladder jo... Kan ha noe med at den var så lav bak da. Ble litt overrasket når jeg så deg bak meg ja :P

Ja, har lyst til å skaffe litt M5 styling, men må få mer penger først. Og felger er 1. Prioritet.

Hvordan ser de Eisenmann stussene ut?

Hadde vært fint med DE frontlykter, men har ikke råd :?

Ja, har fått på rattet :) Gikk veldig fint det. Ser mye bedre ut nå.

Lien

InnleggSkrevet: Tir Mai 29, 2007 22:35 Tittel: Re: Tatt noen få bilder av min E34 540ia. Hva syntes dere?

Anderslien skrev:

Tok noen bilder av bilen min nå. Fikk noen skikkelig blanke bilder, så de ble jeg fornøyd med, hehe.

Står du å tar cred for de bildene som jeg har tatt? Nei veit du hva bruttern, ei grense går det Cool Skal copyrighte alle mine bilder her etter.. ehm Razz

Gjør nok ikke det. Se lenger nedi tråden og det står dette: Forresten, var broren min som tok bildene, hehe. (Lien på forumet her)

:)

oddis

InnleggSkrevet: Tir Mai 29, 2007 22:48 Tittel:

Sånn er det å være eldst Kristian Laughing Har liknende erfaringer selv. Lillebrødre må strammes opp!

Anders: Et råskinn! 540i i sedan utgave er virkelig noe gromt! Den ser temmelig strøken ut også, ut fra bildene. Bare fortsett å ta vare på den i samme stil så tror jeg du kommer til å få mange morsomme tusen km bak rattet på denne doningen Very Happy

Men gutta, hvem av dere er raskest? Laughing

Ja, den er ikke så værst. Har noen handlevogn bulker og litt små riper, men ripene kan poleres bort vet jeg og jeg skal kanskje ha den hos en som retter ut alle de små bulkene. Er vel 3 eller 4 sånne små bulker.

Ja, skal nok ta vare på den skal du se

Er nok bruttern som er raskest... Men jeg tar han så det holder i svingene :D

RenZor

InnleggSkrevet: Ons Mai 30, 2007 15:27 Tittel:

Grattis me grombil Cool Men du merker vel ingen stor forskjell på den der og 520`n? Razz

Nesten samme drag som 520'en ja, bare et mye større bensinforbruk :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...