leif harald Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Hallo. Her er bilen min en BMW e46 320ci sport. Kjøpte bilen i tyskland 23.05.2007. Skal stylest med alt av det beste Bilen: -BMW 320ci sport e46 -2000 modell -kjørt 104 000 -manuell kasse Motor: Orginal motor 2,0 liter, 150hk Interiør: Orginale, med sports seter Styling: Ikke gjort noe enda. Det med fet skrift er kjøpt. Planer: - Kercher bodykit (e90 look) - angel eyes - øyenlokk -senkesett, fjører og demper - 19" felger med sommerdekk. - m3 vinge - bakrute senker/vinge - carbon lister inni bilen - carbon girkule - carbon håndbrekk - carbon speil - carbon panser - short shift gir - efektanlegg - Powerfilter - sote vinduer - cd spiller med sjerm - anlegg Oppdateringer: 06.08.07. i dag bli alt styling lakkert 25.07.07. Kjøpt cd spiller med sjerm 29.06.07. kjøpt efektanlegg 29.05.07. kjøpt powerfilter, m3 vinge, bakrutesenker/vinge, øyenlokk til lyktene 25.05.07. Kjøpt styling, dempere og fjører(30/40) 23.05.07. Kjøpte bilen Bilder: Update 25.05.07: Har i dag kjøpt styling og senkesett. Bilder: Update 29.05.07: I dag har jeg bestilt en del småting Bilder: m3 vinge: bakrutesenker: øyenlokk: powerfilter: Update 20.7.07: I dag har jeg kjøpt efektanlegg bilde: Update 25.7.07: I dag har jeg kjøpt cd spiller. Update 06.8.07: I dag blir alt stylingen lakket. Efektanlegget og senkesettet hollder de på med. Satser på å få bilen tilbake til eller rett over helgen da blir det masse bilder. Slenger med litt bilder jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hedfelt Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 Kult E46 prosjekt Noen planer for motoren da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 Kult E46 prosjekt Noen planer for motoren da? Takktakk. Har ikke noe mer planer med motoren en efektanlegg og powerfilter føreløbig. Men jeg må vel gjøre noe med den også nor stylingen å anlegg eg komt på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Mai 29, 2007 Share Skrevet Mai 29, 2007 kompressor! om du ikke har fet bil allerede får du muligens enda fetere bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Mai 29, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 29, 2007 kompressor! om du ikke har fet bil allerede får du muligens enda fetere bil hehe ja så sant så sant, men først må jeg få lappen å få på den stylingen å det som er bestilt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Da var felger kjøpt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e39530dt Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 ossen felger da?? dette blir nok en pen bil ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
in2you Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Er dette din første bil?! Fy dæven for en rå bil som første bil isåfall! Blir spennende å se fleire bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aeven Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 får jeg spørre hvor mye du måtte ut med for å få den på norske skilter? Evt. før avgifter? Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 får jeg spørre hvor mye du måtte ut med for å få den på norske skilter? Evt. før avgifter? Fin bil kjøpte den i tysklan så blir litt biligere en det koster her i norge men det ble likevel en del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Er dette din første bil?! Fy dæven for en rå bil som første bil isåfall! Blir spennende å se fleire bilder. ja det er min førstebil. Jo takk for det, håper den blir bra;) Ja skal slenge ut mer bilder etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 ossen felger da?? dette blir nok en pen bil ja... Husker ikke merke, men jeg får de mest sansylig på bilen i morgen så jeg skal slenge ut litt bilder da.. Svarte felger med blank kant =) 19" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet Juni 21, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 21, 2007 Nye felger:D Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
leif harald Skrevet August 6, 2007 Forfatter Share Skrevet August 6, 2007 Update side 1 Alt stylingen blir lakka i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå