Thorleif Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Og ja jeg har hatt endel kurs på denne banen, og tar nye hele tiden. mvh Thorleif Ser du noe særlig til dieselbiler på banen når du er der...? Det er noen dieselbiler der og, i tillegg er det endel i løp der nede Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Man klarer aldri å lære seg Ringen ved hjelp av artikkler på nett og dataspill, men det er (var hvertfall i mitt tilfelle) til stor hjelp, slik att man er litt kjent med banen før man kjører den for første gang. Under førerkurset så går man igjennom banen veldig grundig, og med instruktører som vet hva de driver med. Det er snakk om gamle motorsportsjåfører (ex-DTM) som kan gi deg mange gode tips. Anbefaler absolutt alle å være med på ett slikt kurs, da det er utrolig morsomt og lærerikt! Men å være med på det år etter år, blir for dyrt for min lommebok, så det beste tror jeg er å være med på kurset ett år, og så heller reise nedover med venner etter dette. Så kan man heller ta kurset etter noen år for å få luket bort uvanene man har lagt seg til etterhvert... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Ja det holder nok. Nei jeg er ikke medlem enda Vet du hvordan det er med Lisenskurset der nede? Skal det betales over nett eller kontant der nede? Sendte en mail til Silke, men fikk aldri noe svar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Mener jeg betalte kontant der nede.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Skjelseth Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Ja det holder nok. Nei jeg er ikke medlem enda Vet du hvordan det er med Lisenskurset der nede? Skal det betales over nett eller kontant der nede? Sendte en mail til Silke, men fikk aldri noe svar. Det kunne du gjøre på selve påmeldingsskjemaet. Mener å huske at det koster €100,-. Dette blir da betalt sammen med kurset. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Håper ikke dette er et crash-kurs da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Håper ikke dette er et crash-kurs da. Hva mener du med det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Håper ikke dette er et crash-kurs da. Hva mener du med det? Mulig han mener "No, Cazzo!" http://www.youtube.com/watch?v=_IqmeuX7ffo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Quattrokiller Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Håper ikke dette er et crash-kurs da. Hva mener du med det? Crash-course er et veldig intensivt kurs. Som "Lær deg nederlansk på 3 dager" kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thorleif Skrevet Juni 3, 2007 Share Skrevet Juni 3, 2007 Håper ikke dette er et crash-kurs da. Hva mener du med det? Crash-course er et veldig intensivt kurs. Som "Lær deg nederlansk på 3 dager" kurs. Klarer du å lære NS på 3 dager er du veldig god , nei det er et kurs for å løre deg å bli et med bilen under litt mer ekstreme forhold enn det du normalt opplever på veien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå