Dirty Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 har en taka IS i tune som jeg skal kvitte meg med! har plukket endel deler av del men er enda mye igjen 1 komplett forstilling og bakstilling uten Diff 1 dashbord med alt av plast rundt 1 2 dørheismotorer 1 det meste av org grått intriør( ikke dør sider) ikke pent 2 side ruter 1 bakrute alt av stoff osv til trunk grått gulv grått taktrekk alt av knapper osv vindu etc 2 komplette seler 4 orginale baklykter 1 rattstamme 2bensintanker 1 mellomaksling 1 dørlåser med nøye 4 stk og tenningslås 1 mittkonsåll 2 frontfagere 1 bakfanger 4 x dempere med fjærer\ m- tech tror jeg 1 bremskraft forsterker 1 dakluke motor 1 strøken dør trneger bare lakk ( fører dør) har også komplett Maskin med girkasse alt har fått bud på 6500 og er egentlig solgt! men har ikke hentet den enda ! så hyl kommer ikke på mer i farta bare spørr! men har ikke noe styling osv så slipper du å gnåle om jeg har slikt! er du intr i noe sleng inn et bud her eller på pm så fikser vi noe!
Dirty Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Skrevet Mai 30, 2007 men har ikke noe styling osv så slipper du å gnåle om jeg har slikt! er du intr i noe sleng inn et bud her eller på pm så fikser vi noe!
Rogeren Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 takluke? el/sveiv? Trenger motor med bryter og deksel og litt ledning, eller sveivemekanismen...
-Roger- Skrevet Mai 30, 2007 Skrevet Mai 30, 2007 Jeg har en is stående som skal godkjennes, og den trenger bremseskiver7klosser foran, bremseslanger bak, festestangen på batteriet, og bakre foringer i bærearmer foran.... Kan du hjelpe med dette?
Dirty Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Skrevet Mai 31, 2007 Jeg har alt det som dere spør etter!! send på om info
cato320 Skrevet Mai 31, 2007 Skrevet Mai 31, 2007 men har ikke noe styling osv så slipper du å gnåle om jeg har slikt! er du intr i noe sleng inn et bud her eller på pm så fikser vi noe! ahhhh så ikke den jeg beklager
Søreng Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 hvordan er førerdøra? Litt info, gjerne på pm om det passer best?!
Dirty Skrevet Juni 18, 2007 Forfatter Skrevet Juni 18, 2007 fører døra er fin den alt funker kun noen få riper! i de!
Soilborn Skrevet Juni 19, 2007 Skrevet Juni 19, 2007 Noen antydninger til pris på demperne, eller eventuellt fjærene?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå