berg Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Hei, Jeg har kjøpt en 320 e30 86 mod med ny turbo. Problemet er at topp pakninga er blåst. Kan en standard topp pakning tåle 0,5 bars ladetrykk etter den er planslipt. Var ikke så gira på å betale 3000-5000 for ei spesial pakning på en motor jeg ikke har prøvd. Alle tips mottas med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 0,5 burde gå, men det er aldri noen garanti. En skikkelig toppakningsløsning + sveising er ikke å komme forbi på M20 hvis du vil at det skal holde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 ex Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Om du kjører med senka tenning og nok bensin, er det ingen problem med å få pakninga til å holde på 0,5 bar. Jeg kjørte i 5år med 0,8 bar og standard pakning uten at det ble problem med den. Det er forrresten sjelden at pakningen går, det er vel heller toppen som har sprekt. Sørg for å trykkteste den før du setter den på igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berg Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 Takk for tipset, litt kjipt med ei dyr pakkning dersom motoren er dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå