Kobar Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Er en kar fra drammen som skal sende meg en diff til e30, faktisk sperrediff men posten vil ikke sende pakker over 35kg! Så hvordan kan jeg da klare å få denne hjem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
rolfi Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 TNT, DHL osv. ? Eller kanskje noen er villige til å ta den med seg om de skal den veien. Ring til transportfirmaer og hør. Det er ikke store eska egentlig, så det bør ikke bli så aller værst dyrt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 men han hadde snakka med ett slags budbilfirma, og di var så innmari dyre.. noen som har tips til noen som frakter billig? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW_Racing Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 nor-gargo ! Eller du kan kjøre å hente diffen i oslo "Kjekt å kjøra tur" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GSS Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Vi skulle hatt en kategori på forumet hvor man kunne si ifra dersom man skulle ut å kjøre lengre strekninger, så kan man ta med ting for folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetta Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 prøv nor-lines.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 30, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 30, 2007 frakta er på 450kr! er jo billigere å hente den selv med bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjørn B Skrevet Mai 30, 2007 Share Skrevet Mai 30, 2007 Så hent den med bil da? Frakt firmaet har kostnader de også vettu. Tror ikke du skal regne med å få det så kjempe mye billigere... Men har ikke posten noe nytt greier, der du ikke behøver tenke på vekt? Sjekket det ut? Jeg ville fått med meg noen kompiser og kjørt over fjellet, fin tur i fint vær. Kanskje ta en stripe over grensen å fylle opp kvoten (og mer).. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.E.E. Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Jeg sendte nettopp en diff fra Stavanger til Oslo. Vekten på diffen var 30kg uten olje, inkludert embalasje. En slik pakke koster 278 kroner å sende, og kan leveres på det lokale postkontoret. Dette var dog en E-36 diff, men det kan vel ikke være store vektforskjellen på en E-36 og en E-30 diff, eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 "prøv smartpost, så slipper du å tenke på vekta" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwhans Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 seff koster det litt å sende en så tung pakke i posten. sånn er det bare. kjøpte felger jeg og det kom på rundt 700.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 "prøv smartpost, så slipper du å tenke på vekta" diffen går ikke oppi eskene til smartpost-pakkene:( men hva er vektforskjell på e36/e30 diff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Widejuggao Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 hvis d går på posten og kjøper en norges pakke ettikett + en 2 vekttilegg klister og pakker den sammen hjemme før du leverer den tilbake til et random postkontor så ser de jo på pakken at du allerede har kjøpt/betalt etikett og vekttilleg når de ser det så stiller de ikke noen nye spørsmål funket for meg hver gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gdf Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 Tollpost. Får det levert på døra. Du betaler sikkert en 300 kr for det tipper jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Juni 2, 2007 Share Skrevet Juni 2, 2007 frakta er på 450kr! er jo billigere å hente den selv med bil! Ja, det skulle jeg likt å se deg klare.. Men sånn er det, tunge ting bør handles så lokalt at man kan hente det. Utrolig stress å transportere slike ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå