Gå til innhold

hvordan sende differensial fra oslo til stavanger??

Kobar
 Share

Anbefalte innlegg

TNT, DHL osv. ? Eller kanskje noen er villige til å ta den med seg om de skal den veien.

Ring til transportfirmaer og hør. Det er ikke store eska egentlig, så det bør ikke bli så aller værst dyrt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi skulle hatt en kategori på forumet hvor man kunne si ifra dersom man skulle ut å kjøre lengre strekninger, så kan man ta med ting for folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så hent den med bil da? Frakt firmaet har kostnader de også vettu. Tror ikke du skal regne med å få det så kjempe mye billigere... Men har ikke posten noe nytt greier, der du ikke behøver tenke på vekt? Sjekket det ut?

Jeg ville fått med meg noen kompiser og kjørt over fjellet, fin tur i fint vær. Kanskje ta en stripe over grensen å fylle opp kvoten (og mer)..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sendte nettopp en diff fra Stavanger til Oslo. Vekten på diffen var 30kg uten olje, inkludert embalasje. En slik pakke koster 278 kroner å sende, og kan leveres på det lokale postkontoret. Dette var dog en E-36 diff, men det kan vel ikke være store vektforskjellen på en E-36 og en E-30 diff, eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis d går på posten og kjøper en norges pakke ettikett + en 2 vekttilegg klister og pakker den sammen hjemme før du leverer den tilbake til et random postkontor så ser de jo på pakken at du allerede har kjøpt/betalt etikett og vekttilleg :)

når de ser det så stiller de ikke noen nye spørsmål :) funket for meg hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

frakta er på 450kr! er jo billigere å hente den selv med bil!

Ja, det skulle jeg likt å se deg klare..

Men sånn er det, tunge ting bør handles så lokalt at man kan hente det. Utrolig stress å transportere slike ting.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...