Gå til innhold

Maks Dekkdimensjon på E36?

Share

Anbefalte innlegg

Har akkurat fått tilbake felgene mine fra dekkverkstedet, og det som står på nå er 225/45 17. Jeg bare lurte på om dette er for bredt for en standard E36 uten valsing? eller? har ikke særlig peiling. Har heller ikke mulighet til å få sjekket dette før om en stund, siden bakparten av bilen er ganske skrudd fra hverandre :)

Hadde vært veldig fint med svar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat fått tilbake felgene mine fra dekkverkstedet, og det som står på nå er 225/45 17. Jeg bare lurte på om dette er for bredt for en standard E36 uten valsing? eller? har ikke særlig peiling. Har heller ikke mulighet til å få sjekket dette før om en stund, siden bakparten av bilen er ganske skrudd fra hverandre :)

Med et innpress på rundt 35, vil ikke 225/45-17 være noe problem..på en ORIGINAL bil. Er bilen derimot kraftig senket, kan du oppleve at dekkene subber mot skjermkanten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med et innpress på rundt 35, vil ikke 225/45-17 være noe problem..på en ORIGINAL bil. Er bilen derimot kraftig senket, kan du oppleve at dekkene subber mot skjermkanten.

min bil subbet med 8.5x18 et 35 og 225/40-18 og m-tech fjær/demper

Subber ikke nå med 8.5x17 et 38 el 41. og 235/40-17(m3 felger, litt usikker på innpresset) tror jeg kunne hatt 245 også uten særlige problemer. M3 3.2 ble vel levert med 225/45-17 og 245/40-17?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...