Gå til innhold

318is coupe byttes i 316/318! Bilder!

-Roger-
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 92 mod 318is coupe 250 000 km som må godkjennes og gjøre litt plukkarbeid med... (Ikke så mye utlegg og arbeid)

Selv om den er gått 250 000 er det minimalt med tikking og ingen ulyder i motor!

Er det noen med en 316/318 eu godkjent og i bra stand som vil bytte bil med meg?

Bilen er tiltenkt vinterkjøring og arbeidsbil til damen så jeg er egentlig ute etter en bil som er godkjent og som jeg slipper å skru på :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 318i touring som har gått 180. o er nylig på kostet 30000. og leveres eu ok. pris 69. du kan delbet med din

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har en 318i touring som har gått 180. o er nylig på kostet 30000. og leveres eu ok. pris 69. du kan delbet med din

Jeg skal tenke på det, hvis den er særdeles bra osv, er det jo kanskje verdt å betale litt, men det er jo en bil nr2 så var ikke tenkt å legge så altfor mye penger i det :wink:

Årsmod, km stand, farge, utstyr, bilder???

Hvor mye var du tenkt deg i mellom da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilder?

Skal prøve å få tatt noen bilder!

Bilen står hos en kompis og jeg reiser til amsterdam i morgen og kommer ikke hjem før på søndag, så er ikke sikkert jeg klarer å skaffe bilder før begynnelsen av neste uke...

Forresten ting som må fikses:

- lys for slitasjevarsler på bremseklosser

- skiver foran

- bremserør bak, begge sider

- bremseslanger bak

- justere håndbrekk så den tar like godt på begge hjulene

- batteri må festes

- Bakre foringer i bærearmer foran

- fester på ene lykten er knekt

- LITE hull i skjøt på eksos (Kan jeg lett fikse selv)

Minimalt med rust på bilen...

Er litt under høyre baklykt (Ikke hull)

Ellers er den sort på farge, lakkert ned, senket, m3 speil, hvite blinkers, laser effktpotte, lyktespoilere, elektriske vindu og takluke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen står i lindås litt utenfor bergen...

Vet ikke hva jeg skal ha for bilen ved rent salg jeg...

Billigste på autodb står til 43000!

Årsavgift er ikke betalt, så en 35000 inkl årsavgift må jeg da ha for den tenker jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte i 1991 modell 318?

gått 230000. Må på eu-kontroll og årsavgift må betales. Briliant rød og starter og går fint. 17" sommer m nye dekk.

Rust på hjul bue, panser, bajasjelokk og litt på kanal foran.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytte i 1991 modell 318?

gått 230000. Må på eu-kontroll og årsavgift må betales. Briliant rød og starter og går fint. 17" sommer m nye dekk.

Rust på hjul bue, panser, bajasjelokk og litt på kanal foran.

Da beholder jeg heller denne bilen, iom at jeg er ute etter en bil som er godkjent og som jeg bare kan kjøre med uten å måtte skru så mye pga tid og pengemangel.... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når er bilen registrert første gang i norge?

Jeg har en e36 320 stående som du kansje har lyst på hvis ikke så kan jeg kjøpe den reint :wink:

Kan du sende litt info om denne 320'en på pm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...