Gå til innhold

Bilstereo selges...

Attila
 Share

Anbefalte innlegg

Selger monoblokken min, kasse for to 12" og en visonik 12".

Monoblokk: Dynabel 4501 1x1200w rms 1Ohm, kostet meg ca 3k i høst.

Kasse for 2x12" i mdf med svær bassport. Ukjent antall liter, men bra med trøkk. Er forholdsvis liten, og får plass i de fleste bagasjerom.

Sub: Visonik 12" litt ukjente ytelser, men har tålt ca 400rms over lengre tid. Kostet i overkant av tusenlappen nytt.

Har ingen bilder foreløpig, men alt er i god stand.

Gi bud!

Edit: Selges pga ene basselementet ble ødelagt, så skal inn med noe med en god del mer krutt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvordan fungerer dynabel forsterkeren?

Helt prikkfritt! Tror aldri jeg kommer til å kjøpe noe annet enn dynabel subforsterker noen gang. Leverer nok det den skal også. Klarer fint å dra 4x 12" på rundt 300wrms. Har ikke sett mange andre som tilbyr så mye kraft for pengene i en så billig forsterker egentlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:P Det hørtes ut som mye morro! Ha alt i E30'n? Send PM om hva du skal ha inn a? Må ha litt inspirasjon! Tenkte på 3x 15" peerless og en dynabel 7501 baki. Også kjører jeg Focal høyttalere bak og foran på en dynabel 0804 eller hva den heter.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9810? Trenger du ikke litt mer kraft for å drive 3-4 sånne? Mener at de tåler 1000rms hver eller noe...?

den er på 2500 watt og tåler 1 ohm, så skal teste med 1 stk først, og vist det ikke funker så må jeg ha en till, class d:) fine med de er at de er linkable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...