thorbis Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 har handla meg foringer til e30 og sliter med og få inn foringene i bærearmene bak. problemet er at når jg dytter inn hylsa så presses den ene delen av foringa ut på andre sida så den blir ikke liggende helt tett inntil godset på bærearmen hvis dere skjønner. noen som har no tips til ossen jg skal få detta ordentlig? er jo mangen her som har gjort d sikkert? mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Jeg tror faktisk problemet er att foringa blir for lang når du stikker inn bolten, den klemmes sammen og utvides i lengde rettningen. Jeg hadde samme problemet som deg når jeg monterte men jeg bare trykte det på plass, men neste gang så skal jeg prøve å justere lengden litt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 skrustikke det brukte eg, på dem 4 små sant? bærearmene inn i broen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 ja stemmer er de 4 små ja. skrustikke nytter ikke. de stikker fortsatt for langt ut til at de passer i traverssen. har prøvd med gjengestav og skiver for og skru hylsa inn samtidig som og holde fast foringa men d hjelper lite. så d jg egentlig lurer på er vel om det er greit at dem sytikker litt utafor bærearma? hvis dem blir pressa helt inn så vil d jg bli slark i traverss feste etter hva jg har målt mg fram til. mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 ja dette slet jeg med også. elendig patent det der. etter endel dullling frem og tilbake gikk det til slutt, brukte en ters, lufttrykk og en kompis... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 oki. noen fler som har noen lure forslag? alt tas imot med store åpne armer hehe. mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eriklepe Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 du har smurt dem inn med det griset som fulgte med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 jeg fikk jo mine på ved hjelp av skrustikke, hadde nede hele bakstellet, kansje lettere å få dem på plass da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 jaja. men det hjelper jo lite når foringa blir pressa ut på andre sida når hylsa blir satt inn da. mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 har tatt ned bakstillinga jg oxo. alt er nyoverhalt eller nytt bak der serru og da sku jg ha inn polyforinger med samma jg var igang liksom men sliter litt da. jg har gjort det som bilbyggeriet sier her og bare dytta det inn på ene sida men tenker på om dem går i støkker når jg begynner og kjøre med detta iogmed at dem ikke ligger helt sammen. mvh thorbis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå