Rovderacing Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Ja da har eg vert på bltilsynet. Skilta skal hentast på mandag.. Da er det 2 mnd fri omregistrering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Høres fint ut. Kontakter deg i morgen ang. bilen, så får vi se om den blir solgt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Her er noen skitne bilder:( Bilen må vaskest, men grunna forhøsting har eg ikkje hatt tid:( skal ta skikkelige nye bilder imorgen av interiør og motor.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 12, 2007 Share Skrevet Juni 12, 2007 Se der ja.. Du skal ikke på Melhus i helga for å se på NM i Rallycross vel? Kunne du jo tatt deg en tur med bilen og vist den frem. hehe. Hadde hatt lyst til å se denne live. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 12, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2007 Nei hadde ingen planer om det desverre. Skal jobbe heile helga:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 er bilen solgt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 Nei ikkje enda.. mange som ringer da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mAZE Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 Nei hadde ingen planer om det desverre.Skal jobbe heile helga:( Ok, dumt a gitt.. Skulle ha sett den før jeg bestemte meg for evt handel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
beemerfanatic Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 hvilket nr treffer jeg deg på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Juni 13, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 13, 2007 95169698 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lokketor Skrevet Januar 23, 2008 Share Skrevet Januar 23, 2008 rå bil! hvor går bilen no? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 er ikkje sikker.. solgte den til sykkylven, men har ikkje hørt anna en at han tok toppakninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rovderacing Skrevet Januar 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Januar 23, 2008 er ikkje sikker.. solgte den til sykkylven, men har ikkje hørt anna en at han tok toppakninga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
conan Skrevet Januar 24, 2008 Share Skrevet Januar 24, 2008 Ung gutt da eller?? Max turbotrykk og pedalen i bånn.. Var i allefall en kjempetøff kjerre det derre... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg