Jesse Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 Strøkne baklykter selges =) selges høystbydende =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Mai 31, 2007 Share Skrevet Mai 31, 2007 morn morn, dette så jo interessant ut, kom med en minstepris, så skal du få et bud! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Mai 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Mai 31, 2007 Heisann ja =) fikk et bud fra " T.P" på 1000kr + frakt nå =) lar budrunden vartfall gå ut dagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Micro_RaCeR Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 passer vel coupe og cab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 noen flere bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 2, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 2, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 3, 2007 bump Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325i! Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 passer di på cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 6, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 6, 2007 det skal de gjøre =) var det ikke sånn at coupe og cab så gikk de om hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErGo- Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 det skal de gjøre =)var det ikke sånn at coupe og cab så gikk de om hverandre jo, så vidt jeg vet så er det slik! jeg prøvde løkter på min coupè som hadde sitti på en cab forrige måned, og de passa som kuk i... ehrm, hånd i handske var det ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Strøkne baklykter selges =)Bare lurer på om det var du som lå bak meg i Fredrikstad istad? Opp forbi bussterminalen og mot falchåsen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 stemmer nok det... kjørte der igår vartfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå