Gå til innhold

I dag skjedde noe kjipt, eller positivt? :)

maartn
 Share

Anbefalte innlegg

En fyr rygget rett inn i siden min tideligere i dag.

IMG_0046.jpg

Det er selfølgelig litt surt, men jeg tror det hele blir positivt. Hva kan taksten på noe slikt komme på?

Nye dører

Nytt speil

Nye lister

Striper på framskjerm

Lakkering

93 mod e36 318 har vell listepris på 35 ca ? og er skaden over 60% blir den kondemnert?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vil tro det fort kommer på 10-15... Utrolig hvor dyrt det blir med en gang det er noen deler som skal byttes å lakkeres. Ny-prisen på en dør er vel faktisk opp mot 4.000, å er det orginal-speil er vel det et par lapper (de som takserer har ikke alltid peil ;) ) Så kommer jobb med montering, lakkering osv...

Likevel, bakdøra de ser ikke ut som må byttes, bare pusses ned å lakkeres på nytt. Tviler litt på at bilen blir kondemnert, men du får i hvertfall en god del penger om du tar det ut og er i stand til å fikse litt selv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bakdøren er også ødelagt.. pinnene inni døra eller hva jeg skal si.. det som holder ytterplata på døra, er knust.. slik at det er helt mjukt.. kan trykke inn.. Så begge dørene må byttes. Får vell bare se. Planen var å selge bilen anyway, så får håpe på det beste.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvorfor rygger ingen i vinterbilen min, eller prosjektbilen for den saksskyld - ny lakk for free:D

Ja, tenkte samme tanken....

Hadde håpet at naboen (som har en slik en flott stor bil, eller med traktorn, ENDA bedre) hadde vært uheldi å ikke sett den hersens audien en dag, å bare meia den ned... *drømmer* Men ikke bare sånn småkosing sånn at det ble et par riper, men sikkelig MEIA den ned... :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...