BmwE92 Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Hvordan skal jeg koble til en forsterker og en 12" bass til en orginal "navigasjons spiller" ?..trenger noe mere trykk i bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Nå har ikke jeg Navi selv, så jeg vet ikke hvilke tilkoblingsmuligheter disse Navi-enhetene har, men du trenger jo en "aux"?/signalutgang, med signalkabel til forsterkeren. Når dette er i orden så er det jo stort sett bare plug&play med strømkabler, jording etc Det kommer vel flere og bedre svar snart, forhåpentligvis fra folk som har gjort det selv, eller folk som jobber med stereo/hifi/billyd! Bla. Mr.Stream og Nautilus! De kan det meste, er det noe de ikke kan så er det mest sannsynlig bortkastet og kunne d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Skal du få noe lyd utav den spilleren der til bassen din må du "tappe" signaler av bakhøytalerene dine med en høy/lav adapter. Denne senker signalet ned på ett nivå som en forsterker kan takle. Så kobler du til resten av anlegget på vanlig måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 Hmm, litt uklart for oss (Isåfall meg ) Med litt mindre peiling... - Å tappe signalet vil si å bruke de 2ledningene som går på bakhøytalerene til å gi signal til forsterker?? (Som en vaneli phono plugg/ledning) - Høy/Lav-adapter vil si en transformator som senker strømmen ned på rett spenningsnivå? - Hvor finner jeg et slikt adapter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BjørnE46 Skrevet Juni 11, 2007 Share Skrevet Juni 11, 2007 http://bilradiospesialisten.no/images/stinger_sven2.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivanrogov Skrevet Juni 13, 2007 Share Skrevet Juni 13, 2007 BUMP. Lurer på dette jeg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fubarian Skrevet Juni 14, 2007 Share Skrevet Juni 14, 2007 eller Har du en forsterker med Hi-volt innganger kobler du bare deg inn på bak høyttalerne:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå