Dr_S Skrevet Juni 4, 2007 Share Skrevet Juni 4, 2007 Jeg ville ikke forandret på noen ting..kanskje M3 speil. Ser ut som at koffertlokket ditt er justert litt for langt til høyre? Meget pen coupe! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 4, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 4, 2007 Bård: hehe beklager, det var skrive feil, hadde 265-30-18 før, så byttet jeg til 265-35-18 Dr_s ja det kan stemme, så er det også det at bakfangeren min som er litt skjev, skal ta den av og på igjen =) takk for at du sa fra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 Fin coupe! Gratulerer. Ville beholdt den slik den er idag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 takk takk =) i lige måde sinnsyk pen din å, har så lyst på m3 jeg å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 takk takk =) i lige måde sinnsyk pen din å, har så lyst på m3 jeg å Vurderer å selge min så ... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 med innbytte i min? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2mMy Skrevet Juni 7, 2007 Share Skrevet Juni 7, 2007 takk takk =) i lige måde sinnsyk pen din å, har så lyst på m3 jeg å Vurderer å selge min så ... selge alt altså? speil, og list! =) ikke kjøp sånne klare blinklys! mye bedre å kjøpe vanlige smoked blinklys! MYE finere enn de andre alternativene synes jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jesse Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 ja =) speil å list blir det =) ikke noe særlig mer enn små detailer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mrbatnes Skrevet Oktober 29, 2007 Share Skrevet Oktober 29, 2007 skifte girbelg og håndbrekk skinn til samme farge som interiøret kanskje? ganske unødvendig, men såg ikke noe annet å tilføye som ikke er blitt nevnt allerede meget fin bil du har Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris_325iM Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 Jeg ville ikke forandret på noen ting..kanskje M3 speil. Ser ut som at koffertlokket ditt er justert litt for langt til høyre? Meget pen coupe! Bombe at noen andre enn deg kommenterte det! hehe Utrolig pen bil! liker også tankegangen din! tror det blir jævli bra! Lyst til å bytte det interiøret ditt i et sportsskinn interiør i samme farge og noen lapper imellom? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Oktober 30, 2007 Share Skrevet Oktober 30, 2007 meget pen bil! perfekt farge, interiør og motor spør u meg! før m3 seff;) skal ikke spandere xenon på bilen a?? grisefint på e36 coupe.. både i nærlys og spredere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå