Gå til innhold

hvor får jeg tak i papirer for ombygging fra 320i-325

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kontaktet bmw norge men de hadde sluttet med å gi ut disse papirene.fikk beskjed å kontakte bmw car club,men de fikk jeg ikke tak.

bilen er e30. skal bygge m20b25. noen som kan hjelpe meg

Skrevet

Nå er ikke jeg en E30 guru, ei heller en guru på bil igrunn.

Men mener at 320/325 har amme bremsene jeg.

Vektfoskjellen er jo ikke noe og snakke om i ditt tilfelle heller.

Ville tro at en søknad inneholdende dine planer og litt saklig info om at bremser vekt og lignende er på stell, så ville det lett bli godkjent.

Men hvorfor gidde og gjøre dette.

Ingen ser forskjell på de motorene igrunn.

Skrevet
Nå er ikke jeg en E30 guru, ei heller en guru på bil igrunn.

Men mener at 320/325 har amme bremsene jeg.

Vektfoskjellen er jo ikke noe og snakke om i ditt tilfelle heller.

Ville tro at en søknad inneholdende dine planer og litt saklig info om at bremser vekt og lignende er på stell, så ville det lett bli godkjent.

Men hvorfor gidde og gjøre dette.

Ingen ser forskjell på de motorene igrunn.

har snakket med biltilsynet og de sa jeg måtte ha papirer på hva som måtte byttes.syns det er greit å ha det godkjent da jeg skal bygge turbo og greier etterhvert. og det er forskjell på bremser :D

Skrevet

Oki, men da er spørsmålet i neste omgang.

Hvorfor ikke ta hele ombyggningen på en godkjenning?

Blir grantert ikke lettere og bygge om til 325 først også oppgradere ennå en gang til turbo.

Legger til at det må da for pokker være godt nok for tilsynet og vite at du bruker bremser med mer fra en 325.

Skrevet
Oki, men da er spørsmålet i neste omgang.

Hvorfor ikke ta hele ombyggningen på en godkjenning?

Blir grantert ikke lettere og bygge om til 325 først også oppgradere ennå en gang til turbo.

Legger til at det må da for pokker være godt nok for tilsynet og vite at du bruker bremser med mer fra en 325.

jeg har en komplett 325i delebil så jeg har jo alle delene som skal til.men de måtte liksom har det på papir det som skulle byttes.men bmw norge sa jeg skulle høre med bmw car club etter papirer så venter på svar fra dem

Skrevet

Du må nok ha en godkjenning fra BMW NORGE. dDe er de som sitter på type godkjenning og uten det tror jeg du kan se langt etter godkjenning fra trangsynet.

har just vert igjennom det samme med en 525 ombygd til 535. var og er eit HEL............!!!! :evil:

Skrevet
Du må nok ha en godkjenning fra BMW NORGE. dDe er de som sitter på type godkjenning og uten det tror jeg du kan se langt etter godkjenning fra trangsynet.

har just vert igjennom det samme med en 525 ombygd til 535. var og er eit HEL............!!!! :evil:

har vært i kontakt med bmw norge og dem gir ikke ut papirer lenger sa dem til meg.det hadde dem ikke gjort på mange år sa hu dama jeg snakket med. hun sa jeg måtte ordne papirer via bmw car club

Skrevet

har vært i kontakt med bmw norge og dem gir ikke ut papirer lenger sa dem til meg.det hadde dem ikke gjort på mange år sa hu dama jeg snakket med. hun sa jeg måtte ordne papirer via bmw car club

Det holder vis det er noen der ute som har de aktuelle papiren. det er "bare" å få fatt på de

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...