Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var pen denne her, men var noe som ikke stemte med hjula. Har samme stilen som min e36 med vinterhjul på 185-15 :P Litt å ta i kanskje, men få de hjula UT :)

• Svar 65
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Var pen denne her, men var noe som ikke stemte med hjula. Har samme stilen som min e36 med vinterhjul på 185-15 :P Litt å ta i kanskje, men få de hjula UT :)

det er 235/40/19 da men, ok.

skal sette på noen spacere bak, men det er faktisk berre 19mm klaring fra hjul til hjulbue.

tror du det holder med 10mm bak ?

Skrevet

Var ute etter et anlegg med dobble potter på begge sider og som kunne bli eu-godkjent, så eg rekna med at det ikkje er noe ekstrem lyd, det håper eg heller ikkje, men det skulle vær ganske ok, litt opp på turtall for å få et extra snerr fra r6`en :)

Er noe slikt jeg også er ute etter, men med litt mer lyd. Da bilen mangler to sylindere :roll::P

Er det vanskelig å få EU godkjent ettermonterte eksosanlegg?

Skrevet

Var ute etter et anlegg med dobble potter på begge sider og som kunne bli eu-godkjent, så eg rekna med at det ikkje er noe ekstrem lyd, det håper eg heller ikkje, men det skulle vær ganske ok, litt opp på turtall for å få et extra snerr fra r6`en :)

Er noe slikt jeg også er ute etter, men med litt mer lyd. Da bilen mangler to sylindere :roll::P

Er det vanskelig å få EU godkjent ettermonterte eksosanlegg?

snakk med GS bildeler, dei selger vel kun ting som er eu ok.

men han sa at det anlegget eg har bestilt låg opp under ka som var lovlig DB

Skrevet

det er 235/40/19 da men, ok.

skal sette på noen spacere bak, men det er faktisk berre 19mm klaring fra hjul til hjulbue.

tror du det holder med 10mm bak ?

235/40/19 bak? det var mye gummi! På 19" 235 dekk er vel 35 normalt? De fleste bruker 30 profil på dekk som er over 255 brede. Hvor bred er bakfelgen din? Min er 9,5 med et40. Jeg kjører på 265/30/19 dekk og 20mm spacer. Det funker helt fint. Hva er standard innpress på e46 coupe og hva er innpresset på felgene dine? Jeg ville iallefall vurdert en annen profil på dekka..

Skrevet

ja stemmer det , er 35 profil, var nettop ut å sjekka :) skreiv feil..

eg har 20mm spacere,som eg kan sette på, men trur det kommer til å subbe da.

har du spacere framme og?

Skrevet

Jeg har 5mm spacere foran og felgen har 35 innpress. Egentlig var det ikke nødvendig å sette på disse, men jeg gjorde det likevel :P Skal senke den med skåler foran til neste uke. Får se hvordan det passer da.. Prøv med spacern og se hvordan det blir. Er jo bare å ta dem av igjen hvis det ikke blir bra. Fant du ut hvor brede bakfelgene er eller? Tror du de er like brede som framfelgene? Hvis du har lyst til å finne ut innpresset, så bør dette stå på innsiden av felgen..

Skrevet

Sjekket litt ang de felgene dine. Det kan se ut til at de leveres i pakke med 8x19 et40 foran og 9x19 et45 bak. Hvis det viser seg at det sitter det samme på din bil, ville jeg nok ha prøvd med en 10mm spacer og satt på minst 255 dekk med 30 profil. Det vil antakelig se mye bedre ut. 235 dekka kan du jo sette foran hvis du har 225 eller no der fra før :P Slenger bare ut et forslag her... lykke til iallefall! Du har uansett fått deg en helt sinnsykt fin bil! Gratulerer! :D

Skrevet

Meget pen bil. Bare en liten ting: Virker det ikke litt teit med fire eksosrør på en så liten motor, eller er det bare jeg som er litt rar?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...