Kobar Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Her er det noen nye bilder av bilen min en opprinnelig 316 fra 85, men med 1.8i motor (godkjent i vognkort) og -86 front, jeg la ut noen rett etter jeg kjøpte den og har gjort en del siden det! Blant annet: -senket 40/40 -felger is leppe (den gamle gikk i stykker da jeg var en "liten" tur i grøfta etter 1 uke med lappen ) -hattehylle i skinn/lær -stereo -sportsratt(300mm) -m-tech interiør framme/bak -sperrediff fra 325ix -nye foringer innfestning bærebru bak -ny (brukt) bærebru fra en 87 modell 320i -5 trinns girkasse (var 4 trinns da jeg kjøpte den) -skiftet noen bremser rundt om innimellom dersom noen synes bildene er for små, og vet hvordan man får lagt dem ut i større format, så må du gjerne bare gjøre det og dersom noe skulle være riktig innteresert så er bilen til salgs til den rette pris! eu godkjent får to nye år uten èn 2er feil!! pics: [/ (større bilder ønskes takk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
The_transporter Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 nå er ikke jeg noe fan av gule biler... men bortsett fra fargen så så den da grei ut den hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
325icab_88 Skrevet Juni 1, 2007 Share Skrevet Juni 1, 2007 Fin bil Men den må da være meget treg opp i hastighet med den kassa og diffen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2007 Fin bil Men den må da være meget treg opp i hastighet med den kassa og diffen? girkassen er originalt til en 318i! så det er ikke noe problem med aksen nei. er egentlig "litt" fornøyd egentlig, holder en golf tdi 1.9 ca 2000modell, som er chippa, effektanlegg å kn filter, holder den i aksen opp til ca rundt 110km/t! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ad|oS Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Når kommer det forresten ut en tråd om prosjektet ditt? Syntes jeg så en rød E46-M3-fanger på den i dag da jeg kjørte forbi... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M6 Bjørn Skrevet Juni 5, 2007 Share Skrevet Juni 5, 2007 Kobar Hva mener du med "Mitt bil" ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 JA MITT bil ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 "Den bilen er MITT!! MITT MITT MITT!! Og IKKE din!!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
336mik Skrevet Juni 6, 2007 Share Skrevet Juni 6, 2007 Fin bil Men den må da være meget treg opp i hastighet med den kassa og diffen? Ix diffen er vel på 3.91 hvis jeg husker riktig,og dette gir jo en ganske kort utveksling det da. Jeg vil også kommentere "mitt bil".Det er vel strengt tatt ikke særlig norsk er det vel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 KobarHva mener du med "Mitt bil" ? er bare et merkelig ordtak hvor jeg kommer fra det hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kobar Skrevet Juni 7, 2007 Forfatter Share Skrevet Juni 7, 2007 Når kommer det forresten ut en tråd om prosjektet ditt? Syntes jeg så en rød E46-M3-fanger på den i dag da jeg kjørte forbi... kommer nok en prosjekttråd etterhvert, har ikke kommet sålangt enda, så jeg drøyer den bare litt. fikk tak i komplett styling nå i uka bl.a e46 m3 frontfanger ja, tar seg godt ut på e30 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå