wheelman Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 prøver igjen, da forrige handel ikke var helt vellykket. selger mitt canon eos 350 med surt mot da, jeg sitter i beita for omreg og årsavgift og ser på dette som eneste mulighet Kamera er kjøpt nytt hos komplett.no for en mnd siden og er som nytt. Kamera blir levert i orginal embalasje og er blitt utsatt for ca 40 eksponeringer, for dere som kan litt om dette så sier det litt:) Alt følger med. lader, cd, linse, kabler, linsedeksel, manualer.... 2gb minnebrikke og canon etui følger med! selges for: 4000,- (nypris 6400,-)
wheelman Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 aaaaaaaltfor billig. du byr langt under prisen jeg vil ha, OG stiller krav? ikke bra ungemann
Gjest Skrevet Juni 1, 2007 Skrevet Juni 1, 2007 aaaaaaaltfor billig.du byr langt under prisen jeg vil ha, OG stiller krav? ikke bra ungemann hehe forstod det slik at du var litt i pengenød, og selger du til meg har du 3000 i hånda i mårra!
wheelman Skrevet Juni 1, 2007 Forfatter Skrevet Juni 1, 2007 det er jeg forsåvidt;) MEN jeg hadde blitt bitter om jeg hadde solgt kameraet for den prisen, fikk 4k for det forrige gang så jeg mener jeg bør kunne klare og få det denne gangen og:)
Gjest Skrevet Juni 2, 2007 Skrevet Juni 2, 2007 det er jeg forsåvidt;)MEN jeg hadde blitt bitter om jeg hadde solgt kameraet for den prisen, fikk 4k for det forrige gang så jeg mener jeg bør kunne klare og få det denne gangen og:) hehe..du fikk vel egentlig ikke det. siden du fortsatt har kamera og ikke penger. gir deg 3000kr for det nuh asap! done deal
wheelman Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 jo for jeg sendte det, men han hentet det aldri så jeg fikk det i retur
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Ah, dette var jo interesant. Har tenkt på å kjøpe kamera over lengere tid, og nettop EOS 350. Men så er det dilemmaet mellom å kjøpe ting til bilen, eller kamera som jeg har tenkt på lenge.. prisen er ikke noe å si på. usikker
Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Har tenkt på å kjøpe kamera over lengere tid, og nettop EOS 350. 350D er ikke i salg lenger, så da må det bli enten dette til wheelman, eller så måtte det blitt 400D. 400D er etterfølgeren til 350D.
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Har tenkt på å kjøpe kamera over lengere tid, og nettop EOS 350. 350D er ikke i salg lenger, så da må det bli enten dette til wheelman, eller så måtte det blitt 400D. 400D er etterfølgeren til 350D. Hva er dette da Gunnar? Nedover ser du sider som selger EOS 350D. http://produkt.akam.no/product.php?product_id=26911
Gunnar Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Hva er dette da Gunnar?Nedover ser du sider som selger EOS 350D. http://produkt.akam.no/product.php?product_id=26911 At det er på vei ut betyr ikke at alle har sluttet å selge det.. Komplett har f.eks. ikke 350D lenger, og der står det at 400D er oppfølgeren.
Geir Anders Skrevet Juni 3, 2007 Skrevet Juni 3, 2007 Da må du skrive noe annet da Gunnar. Du sa: 350D er ikke i salg lenger. Det blir feil! Si med engang at det er på vei ut, og at jeg heller bør skyndte meg å kjøpe det. Så hadde vi sluppet det her
wheelman Skrevet Juni 3, 2007 Forfatter Skrevet Juni 3, 2007 3500.. viss det var et seriøst bud så er 3500 det høyeste hitil... fint om du kunne bekrefte det
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå